sâmbătă, decembrie 10

Flormar Graffiti

Desi avem stand Flormar de ceva vreme, se pare ca mult asteptata gama Graffiti nu a aparut decat destul de tarziu. Si nici atunci nu am reusit sa imi aleg ceva, deoarece nu aveau decat 2-3 nuante. Pana cand, cautand cu totul altceva, am vazut ca erau.. toate.
Si nici nu aveam mari pretentii, doar auriu, argintiu si rosu. Insa, bine am facut ca nu mi le-am luat toate, deoarece calitatea difera (ma mira acest fapt) cea argintie se aplica foarte frumos si imi place mult aspectul, in schimb cea aurie... nici nu mi s-a parut demna de poze. Probabil ca o sa mai incerc si alte combinatii, insa pe moment am fost mult prea dezamagita. Inca ma mai gandesc la cea rosie, insa... nu sunt convinsa.


Flormar Graffiti argintiu in combinatie cu OPI Skull & Gloss Bones.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...