sâmbătă, decembrie 31

Blog award: The Versatile Blogger


Ii multumesc din suflet lui Meg pentru acest premiu si vreau de la inceput sa precizez ca sunt foarte incantata, singurul motiv pentru care nu m-am achitat inca este ca nu aveam in minte 15 bloguri carora sa transmit premiul mai departe (nu ca acum as avea).
Din nou, datoria cere, trebuia sa impartasesc 7 lucruri de spre mine:

1. Imi doresc mult sa ma tund scurt, dar parca niciodata nu e momentul
2. Mi-am propus sa spun DA de cate ori se iveste ocazia
3. Nu-mi place sa ud plantele, de asta intr-o vreme aveam doar un cactus
4. Sunt dependenta de ciocolata Kandia cu zmeura
5. Citesc Cosmpolitan inca de la primul numar (n-am ratat niciunul)
6. Nu bibilesc la aspectul mancarurilor
7. Urasc aglomeratia de Sarbatori

Si cateva bloguri carora le transmit premiul mai departe: SilviaEpurica si Fana.

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...