luni, ianuarie 2

2011. Best of makeup

In 2011 am incercat multe produse noi, indeosebi la capitolul makeup, si unele dintre ele chiar m-au impresionat (pe mine si intreaga blogosfera, dar asta e alta poveste). Ma bucur ca am avut ocazia sa aflu despre ele si, mai mult, ca m-au convins sa le incerc. Pe altele le-am descoperit din intamplare, m-au atras ambalajul sau ofertele speciale, insa per ansamblu consider ca am reusit sa achizitionez mai mult produse care m-au convins decat produse care sa nu-mi placa (inevitabil, insa considerabil mai putine).
Si, intr-o ordine aleatoare, cele care mi-au lasat o impresie mai mult decat favorabila si cateva cuvinte despre ce mi-a placut.
  • Blush Benefit Coralista: o culoare discreta, buildable, potrivita oricarei nuante de ten si oricarui anotimp, cantitate mai mult decat suficienta, miros discret si placut.
  • Urban Decay Naked Palette: nuante neutre, sidefate, pigmentatie intensa, rezistente. Si primerul pentru ochi, care mi-a ridicat standardele la acest capitol. 
 
  • Gloss l'Oreal Glam Shine 6h Volumizer: n-am crezut ca o sa imi placa asa de mult, insa e primul cand nu stiu ce sa aleg si mereu il am la indemana.
  • Ruj l'Oreal in nuanta 235 Nude e rujul omonim gloss-ului de mai sus, cel cu care merg la sigur indiferent de ocazie si de momentul zilei.
 
  • Rimel Maybelline One by One: pentru ca mi-a demonstrat ca o periuta de plastic poate face diferenta si un rimel din gamele drugstore poate fi de calitate. 
  

4 comentarii :

  1. Primerul e .. za oan si pentru mine. Il ador!! :) nu se compara cu cel de la Elf, destul de laudat si el.
    Nu stiam ca ai Naked - s-o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se compara nici cu primer-ele de la Radiant, Alverde sau Artdeco. Probabil ca o sa imi iau unul full-size sau o sa incerc si Too Faced.
      Multumesc, Naked Palette face toti banii, chiar si la preturile din Romania.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...