sâmbătă, iunie 2

DIY Beach hair spray

Sunt cativa ani deja de cand incerc sa reproduc faimoasa formula a produselor care promit efectul de beach hair, insa din diferite motive pana acum nu imi iesea ceva care sa merite pomenit: ba nu respectam cantitatile retetelor gasite pe net, ba nu gaseam sare de mare (si foloseam din cea grunjoasa). Insa de la o vreme ma batea gandul sa amestec si unt de cocos in compozitie, dar uleiul rezultat nu e solubil in apa, asa ca am apelat iar la net.
Cea mai promitatoare reteta suna cam asa: apa, alcool, sare de mare, unt de cocos si gel de par.
Eu am respectat oarecum proportiile, dar am scos gelul de par dintre ingrediente si am redus cantitatile la jumatate.
Asadar, se amesteca intr-un recipient cu pulverizator:
  • 125ml apa fierbinte
  • o lingura alcool (eu am folosit spirt, nu ramane albastru si nu i se simte mirosul); stiu ca usuca parul, dar in altceva n-am idee cum s-ar dizolva uleiurile
  • o lingura sare de mare (la plafar se gaseste neiodata)
  • o lingurita unt de cocos
Se agita recipientul pana se obtine un lichid omogen, care se poate folosi imediat. Se aplica pe parul umed, proaspat spalat si se lasa sa se usuce natural.

4 comentarii :

  1. Merci pentru reteta! Merita incercata, chiar si daca contine spirt. Multe dintre produsele pe care le cumparam au alcool, asa ca nu vad cu ce ar fi acesta mai nociv :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar si eu zic ca merita, oricum se aplica in cantitate infima pe par. In reteta originala era votca, asa ca ramane la latitudinea fiecaruia.

      Ștergere
  2. imi place postarea , am si eu o reteta de genul.., o sa o fac curand si o postez , o sa o gasesti cam in 2 saptamani , sa o incerci , sper sa-ti placa si a mea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...