duminică, octombrie 14

Rimmel Metal Rush

Pe cand ma felicitam in sinea mea ca nu mai imi doresc nicio culoare/nuanta de oja si ca in sfarsit am incheiat (pe moment) acest capitol, trebuia sa apara o gama noua care sa imi atraga atentia. Si astfel am vazut printre ojele Rimmel doua care m-au rugat sa le iau acasa (bine ca  nu m-au rugat toate patru:)). Acestea sunt



  • Bronze Princess, cea bronz-verzui si
  • Gold Save the Queen, un auriu antic cu reflexe.
Ambele sunt minunate ca si culoare, aplicare, rezistenta, chiar si de sters se sterg usor. Ma bucur ca le-am luat, cu ojele duocrome chiar nu stateam prea bine.
Details: 15 lei pentru 8 ml.

5 comentarii :

  1. sa vedem si swatchuri!:)
    sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Off, le-am vazut si eu, sunt superbe! Ma mir cum am avut taria de caracter si am plecat din magazin cu mana goala! :D Intai de toate trebuie sa apuc sa folosesc macar o data tot ce am cumparat pana acum! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ambele sunt oje superbe, sunt curioasa cum arata si aplicate pe unghii! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciodata nu sunt suficiente ojele pe care le avem si mareu o sa ne atraga atentia o alta oja :)) Sunt dragute acestea doua pe care le-ai luat, perfecte pentru toamna :) sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos.
    Din pacate, swatch-uri n-o sa mai prea fac, nu-mi ies bine pozele. Mai incerc :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...