duminică, septembrie 30

New l'Oreal Nutri Gold

L'Oreal mi-atras din nou atentia printr-o gama de produse de ingrijire dedicate tenului in anotimpul rece. Gama Nutri Gold cuprinde creme de fata de zi si de noapte cu textura lejera, respectiv bogata, iar printre ingrediente se numara laptisorul de matca si uleiurile esentiale.
Eu mi-am ales varianta de noapte sub forma de balsam cu textura cremoasa. Primul lucru care mi-a placut a fost un mic detaliu de pe ambalaj.


... si apoi aspectul si mirosul de portocale al cremei.
De abia am apucat sa o folosesc, insa imi place ca e nevoie de o cantitate redusa de aplicare pentru intreaga fata si ca pielea se simte foarte placut dupa aplicare. Deoarece am ales o varianta pentru ten uscat, nu am de gand sa o folosesc in fiecare zi, ci mai degraba sa imi rezerv cate o zi-doua de rasfat pe saptamana atunci cand tenul se va resimti de pe urma temperaturilor in continua scadere.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...