vineri, decembrie 21

Fail: Essence peel off base coat

Dupa ce stai cate 10 minute cu unghiile infasurate in folie de aluminiu sub care se afla dischete demachiante imbibate in acetona aplicate peste lacul cu sclipici, cand vezi un produs ce promite sa se indeparteze cu tot cu oja de pe unghii, bineinteles ca nu treci mai departe fara sa il achizitionezi. Intrata de curand in clubul iubitoarelor de glitter, m-am bucurat inca inainte sa il incerc sa vad ce poate, furata fiind de gandul unei manichiuri sclipicioase fara stress-ul de dupa.



Si ma trezesc sa aplic, nu unul, ci trei straturi de sclipici (oja in cauza, fiind Essence - Time for Romance) peste un strat de peel base coat, aplicat conform instructiunilor. Bineinteles ca abia asteptam sa il dau jos sa vad cum se comporta, insa m-am abtinut eroic deoarece aveam o iesire in oras si nu voiam sa imi stric manichiura. 
Insa, a doua zi, nu m-am putut abtine si am incercat usor varful unei unghii, in timpul unei binemeritate vizionari a unui episod al unuia din serialele mele favorite (se poate observa deja cat de interesant era, incat eram mai degraba cu gandul la manichiura)... Si, surpriza: nu se ia, decat milimetrul de oja pe care  il testasem. Imi pare rau pana in ziua de azi ca nu am facut poze, insa am cojit, cred, mai mult decat m-am uitat la Fringe, operatiune care s-a incheiat cu un oarecare succes odata cu terminarea episodului. La sfarsit aveam o farfuriuta de resturi de oja in fata ochilor si inca 5% pe unghii.
Inutil sa ma zic ca n-am mai incercat a doua oara produsul mai sus mentionat, insa am de gand sa il testez si cu alte oje, dar in conditii mai putin dificile, desi tinta vizata erau chiar ojele cu sclipici. Asa ca ramane pentru celelalte oje, ma roade curiozitatea sa vad carei categorii face totusi fata.
Si de aceasta data sunt chiar interesata de experimente reusite cu acest produs si astept comentarii in acest sens.

10 comentarii :

  1. Am vrut si eu sa-l cumpar...
    Bine ca nu am facut-o :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am documentat si erau postari in care parea ca functioneaza, de asta m-am incumetat. Oricum nu e mare paguba, dar mi-ar fi placut sa scap de problema asta cu glitter-ul.

      Ștergere
  2. eu nu am incercat-o inca. Cineva mi-a zis ca s-a lovit cu unghia de coltul mesei si i-a si zburat oja :))) bineinteles ca nu vreau asa ceva si si eu mi-am luat-o special pentru ojele cu sclipici , pentru ca nu suport sa stau cu degetele infasurate in standiol... o singura data am incercat metoda asta si am crezut ca imi iau degetele foc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca astept cu nerabdare parerea ta :) Eu din pacate tot la metoda cu staniol recurg, cred ca asta e deocamdata rezolvarea.

      Ștergere
  3. Multumesc de pont! N-o sa achizitionez acest produs.
    Un week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce. Eu o sa perseverez totusi, poate ii gasesc o intrebuintare.
      Weekend fain si tie :)

      Ștergere
  4. Nu l-am vazut la stand. Probabil mi-ar fi atras si mie atentie - inlaturarea ojelor cu sclipici mi se pare si mie un chin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost in gama Ready for Boarding (asa se numeste), dar la noi cel putin nu au adus prea multe produse.

      Ștergere
  5. Chiar ieri mi-am luat un lac asemanator, tot de la essence, dar din gama permanenta, pentru ca asta vad ca este dintr-o editie limitata. Acum 2 zile citisem de bine despre cel pe care l-am luat, asa ca atunci cand am vazut titlul postarii tale, m-am intristat. Dar mi-am revenit cand am vazut poza :)
    Sper ca cel pe care l-am luat sa fie intr-adevar bun. Din pacate l-am luat abia dupa ce am aplicat oja cu sclipici (am acum pe unghii fix Time for Romance, asa ca de Craciun :)) si nu-l pot testa imediat. Dra nu-i nimic, o curat curand :) Si vin si-ti zic cum este sau arunca un ochi la mine, sigur o sa scriu despre el ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa il folosesti si sa ne impartasesti impresii. Si eu tot cu Time for Romance l-am testat :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...