vineri, decembrie 14

Keratina lichida Byphasse

Am vazut prin magazine acest produs si m-am gandit, in prima faza, ca nu mi-ar strica ceva diferit pentru a folosi inainte de coafarea cu foehnul sau peria rotativa, in ideea ca un spray termoprotector nu e chiar genul meu de produs. Am avut cateva si ba nu-mi placea mirosul, ba cum imi lasa parul, ba trebuia sa ma spal pe cap in ziua urmatoare.



Am consumat din el cam 1/5, l-am folosit la fiecare spalare, insa nu am constatat nicio imbunatatire, singura diferenta fiind ca parul mi se pare mult mai moale decat de obicei. In rest, probabil voi continua sa il folosesc, insa din inertie si de fericire ca nu imbacseste parul sau instrumentele de coafare.
LE: Am mai lasat sa treaca cateva saptamani, insa nu am descoperit nicio calitate noua a acestui produs, sau poate nu il folosesc corespunzator. Sau poate parul meu e de pe alta planeta...

2 comentarii :

  1. Parul tau e de pe alta planeta :)) ma distrezi la culme! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam si eu sa imi iau keratina lichida, dar am vaga impresie ca nici eu nu o sa vad vreo imbunatatire.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...