duminică, martie 17

First impression: Paula's Choice

Asa cum nu urmaresc filmele de Oscar dupa ce aflu nominalizarile si castigatorii, am aceeasi reticenta cand vine vorba de produse, in general skin care, despre care vad si aud numai lucruri bune (stiu, ambele situatii prezinta o latura subiectiva). Insa de aceasta data, in momentul in care am prins ocazia de a le studia pe indelete la workshopul Corinei, mi-am zis ca macar unor mostre pot sa le acord o sansa si astfel a inceput o noua aventura, care a durat exact o saptamana. Da, atat mi-au ajuns mostrele din imagine, ceea ce ma determina sa cred ca in ceea ce priveste cantitatea, produsele se ridica la inaltimea zvonurilor.


Produsele si-au facut pe deplin datoria si au reusit sa ma intrige cat sa ma gandesc serios la achizitionarea lor intr-un viitor nu prea indepartat.
In ordinea in care le-am folosit:
  • Skin Balancing Oil-Reducing Cleanser: mi-a placut foarte mult textura si modul in care curata tenul, cu sau fara machiaj (folosesc pudra minerala, deci mi-ar fi suficient doar un cleanser). In ziua in care n-am folosit nimic altceva dupa, am simtit o usoara senzatie de piele care strange, insa tenul si-a revenit relativ repede si a ramas matifiat pe toata durata zilei (nu perect, insa arata mai mult decat decent).
  • Skin Balancing Pore-Reducing Toner: trebuie sa recunosc ca n-am fost niciodata adepta lotiunii tonice, insa in momentul in care am observat o diferenta, mi-am schimbat oarecum parerea. Ce mi se pare foarte interesant este ca nu am mai simtit nevoia sa folosesc niciun alt produs pentru a completa rutina de ingrijire a tenului. Oricum de obicei nu folosesc nici crema daca nu ies din casa, insa diferenta o facea imaginea din oglinda: porii nu s-au miscorat, insa aratau vizibil mai inchisi decat in cele mai bune zile ale tenului meu.
  • Skin Perfecting 2% BHA Liquid: eram mult prea curioasa de acest produs, abia asteptam sa il incerc si, chiar daca am facut greseala incepatorului si am introdus toate produsele in rutina de ingrijire in acelasi timp, n-am avut parte decat de surprize placute, insotite totusi de o usoara descuamare in zona nasului si a fruntii, intre sprancene, care nu mi-a facut insa probleme, chiar daca nu am folosit o crema hidratanta dupa aplicarea sa.
  • Skin Balancing Daily Mattifying Lotion with SPF 15: aici trebuie sa recunosc ca am avut o reticenta deosebita, deoarece ma stresa si simpla idee de a verifica pe propria piele cat de matifiant este acest produs. N-a fost deosebit de rau, insa, cum ma si asteptam de altfel, tenul si-a aratat adevarata fata dupa 8-9 ore si am fost nevoita sa retusez putin machiajul, insa intr-o zi lipsita de constrangerile obisnuite (in orice zi de weekend sau in concediu), i-as acorda nota maxima pentru categoria din care face parte.
In concluzie, sunt incantata mai ales de cum a aratat tenul meu in zilele fara machiaj din aceasta saptamana si in special dimineata. Mentionez ca nu am folosit nimic altceva decat produsele de machiaj obisnuite si demachiantul Ivatherm pentru fata si ochi in primele zile, deoarece imi placea senzatia de dupa demachierea clasica si mi-a fost oarecum greu sa ma dezobisnuiesc de ea.
Mi-au placut produsele deoarece sunt blande, nu au miros si, cum spuneam mai sus, se consuma greu, asa ca nu exclud posibilitatea de a-mi infrana tentatia de a incerca mereu ceva nou si de a ma axa exclusiv pe acestea intr-o buna zi. Sunt si eu curioasa daca mi-ar iesi...

8 comentarii :

  1. Eu am folosit tonerul in full size dar nu am observat nicio imbunatatire.La fel si cu BHA 2% care doar mi-a iritat si uscat tenul, fara nimic altceva.Dupa 1 an si jumatate de folosire a produselor PC am renuntat sa mai cred in idealurile marete propovaduite de creatoarea lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca ai avut asemenea reactii de la produse, eu ma tot gandesc ce sa fac si daca sa ma apuc sa le folosesc, exclusiv, asa cum imi propusesem initial.

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ti-au fost ok produsele! Eu inca manifest o usoara frica, nu reticienta si frica. Frica de a intrerupe rutina pe care sunt setata acum si a o schimba conform celor sugerate de Corina. Sunt asa indecisa..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa ma simt si eu Deebi!

      Ștergere
    2. Teoretic daca va impacati bine cu produsele pe care le folositi in mod curent, nu cred ca e neaparat necesar sa schimbati ceva. Va tin pumnii sa ajungeti la rezultatele pe care vi le doriti :)

      Ștergere
    3. Nu e tocmai cea mai buna dar mi-e frica ca daca o intrep va fi rau din nou.
      Au inceput sa imi iasa mici cosuri, nu ca ma deranjeaza atat timp cat nu sunt pustule, era prea roz totul sa nu imi mai apara deloc.. Sa zicem e cat de cat tinut totul sub control.
      Ma gandeam cat de deschisa ar fi dermatologul meu daca as intreba-o de anumite produse Paula's Choice. Chiar ma bate gandul.

      Ștergere
    4. Eu zic sa intrebi, chiar sunt curioasa ce ti-ar putea spune daca nu cunoaste produsele :)

      Ștergere
  3. Buna!
    Experienta mea cu PC a fost una urata, m-am ales cu multe cosuri in urma folosirii bha 2% lichid si tonerului Skin Balancing. Din pacate am apucat sa comand setul Skin Balancing complet din US pana sa imi dau seama ca nu mi se potriveste (aveam produse comandate de la Corina Allan dinainte), iar acum nu am ce face cu el. Am platit 116$ pe el, acum am vazut ca l-au facut 127$. Daca cineva il vrea, este nedesfacut, l-am primit in august, il dau cu 100$, mai las daca e nevoie, ca nu am ce face cu el. Va las adresa de mail : viobarbu@yahoo.com 0756333781

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...