duminică, martie 31

Favourite lip combo

De obicei nu port si ruj si gloss... si creion de buze. Dar in cazul de fata lucrurile stau altfel. Am inceput incet-incet sa le combin: ruj si creion, ruj si gloss, iar acum am reusit perfomanta de a gasi un trio preferat.


Creion de buze l'Oreal Contour Parfait 655 Beige Rose: e nuanta mea preferata, neutra, pigmentata si rezistenta. Mi-am mai luat ulterior si alte nuante de la ei, insa pe aceasta o folosesc in 8 din10 cazuri, fiindca datorita culorii se potriveste cu majoritatea rujurilor mele.

Ruj Flormar Deluxe Cashmere Stylo DC28: surpriza surprizelor, nu ma asteptam sa imi placa asa mult, avand in vedere ca singura experienta cu un ruj Flormar nu fusese una dintre cele mai reusite. Este un ruj pigmentat, mat, insa care nu usuca buzele, e exact culoarea creionului de buze si a fost cel mai purtat ruj in ultima perioada. Rezistenta insa nu e prea grozava, de aceea il combin cu creionul de buze mentionat anterior.

Dior Addict Ultra-Gloss in 452 Pretty Rose a fost o intamplare ca l-am cumparat. E mai transparent decat pare in ambalaj, insa purtat impreuna cu un ruj sau chiar in combinatie doar cu creion de buze, arata de nu-i adevarat. Imi place mult ca netezeste buzele si lasa un finish aproape perfect: buze pline, netede, care nu arata incarcate si, mai mult, nu sunt nici lipicioase.


LE: In pozele in care port combinatia pe buze nu se distinge nimic, asa ca am ales sa nu le pun.

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...