joi, noiembrie 14

Eye makeup removers

Intr-o vreme nu aveam niciun demachiant dedicat special ochilor, insa de cand ma preocupa acest subiect am tot incercat sa gasesc cea mai buna varianta si am cautat produse de diferite tipuri. In linii mari m-am impacat cu toate cele patru produse, insa chiar daca isi fac treaba si demachiaza, unele aspecte in modul lor de utilizare sau dupa acest procedeu fac ca diferentele sa fie la fel de importante. Mai intai as dori sa precizez ca nu am incercat cu produse waterproof, deoarece din portfardul meu cam lipsesc astfel de cosmeticale.
In urma folosirii alternative, am ajuns la urmatoarele concluzii:
  • Aslavital demachiant instant pentru ochi si buze ramane pe ultimul loc deoarece fiind lichid nu are putere suficienta si astfel ma determina sa folosesc o cantitate mai mare de produs si astfel se consuma destul de rapid.
  • crema-gel demachianta Corine de Farme mi-a placut deoarece nu lasa zona ochilor uleioasa si e cea mai buna alegere daca doresc sa ma fardez la loc imediat dupa demachiere.
  • demachiantul bifazic de la Sephora s-a comportat foarte bine, mai putin ca am insistat pana sa definitivez demachierea.
  • uleiul de migdale dulci depre care povesteam mai de mult castiga detasat in acest top, insa singura solutie care ma multumeste este indepartarea sa cu un prosop inmuiat in apa calda, si apoi folosirea unei solutii micelare. E un compromis, insa am constatat pe propria piele (din jurul ochilor) ca nu ramane nicio urma de machiaj si in plus actioneaza si ca miniingrijire pe aceasta zona sensibila.


2 comentarii :

  1. Imi place foarte mult uleiul de migdale, uleiuri si unturile naturale imi plac foarte mult in general :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu folosesc ulei de migdale dulci pentru ochi, dar l-am facut bifazic :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...