duminică, noiembrie 24

First impression: Batiste dry shampoo

Sa fiu sincera, nu m-au prea atras sampoanele uscate, desi le recunosc utilitatea, insa preferabil nu pe pielea mea. De curand am avut ocazia sa fac un mic test, de curiozitate, si astfel am reusit sa trag niste prime concluzii (thanks, C.)
Din cate stiam, cele mai importante intrebuintari ale samponului uscat erau, in afara de cea evidenta, improspatarea mirosului in cazul unui par imbacsit si utilizarea ca si produs ce adauga volum parului proaspat spalat.
Dar, sa o iau de la inceput: prima data am folosit samponul uscat pe par (a treia zi de la spalare si dupa un weekend de gratarit) pe care apoi l-am prins in coada. Am reusit din prima o usoara supradoza, insa am rezolvat-o printr-un masaj rapid pe scalp. E foarte misto culoarea produsului, un gri cenusiu care se confunda aproape perfect cu parul mediu si inchis la culoare (dupa cum precizeaza si eticheta). Parfumul dulceag de cacao din fericire dispare relativ rapid, nu mi s-a parut ca indeparteaza mirosul de fum din par, insa m-am bucurat ca nu ramane nici acel scent artificial.


A doua tentativa a reprezentat-o dorinta unui plus de volum pe parul proaspat spalat, de aceasta data deja eram experta in dispersii fine, astfel ca a fost nevoie doar de o aranjare a parului cu degetele si arata deja bine, putin volum si o usoara tenta de out of bed, exact pe gustul meu.
Rezultatele s-au dovedit satisfacatoare dupa ambele teste, insa raman la parerea initiala, nu l-as folosi decat in situatii de urgenta, insa ma tenteaza mult mai mult sa il am la indemana pentru retusuri de moment ale coafurii. Avand in vedere culoarea sa, cred ca m-ar ajuta in cazuri speciale si la mascarea radacinilor crescute dupa ultima vopsire, ca ultim argument in favoarea folosirii sale ca produs de styling in alt scop decat cel caruia ii era de fapt destinat.

2 comentarii :

  1. Eu il am pe cel din dm, Balea verde, si mi se pare o inventie nemaipomenita pentru cazuri de urgenta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc si altceva, acum ca am vazut care e treaba. In dm parca erau mai multe feluri...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...