miercuri, ianuarie 1

2013 Best findings part 2

Partea a doua se refera indeosebi la produse/accesorii de machiaj si lacuri de unghii. As fi avut mai multe de spus, insa majoritatea produselor au fost deja mentionate pe masura ce le-am descoperit, plus ca mi-a luat ceva timp pana sa ma dumiresc ce merita si ce nu.


  • Lipstain-ul/gloss de la l'Oreal  este una din cele mai placute surprize, am povestit deja cate ceva aici. Cel mai mult m-a impresionat ca are finish glossy, pe care si-l pastreaza pe parcursul timpului si rezista cateva ore bune de la aplicare.
  • si despre Flormar Deluxe Cashmere Stylo, am povestit aici, un ruj mat si fain care totusi nu usuca buzele. Una din cele mai interesante nuante nude pe care le-am gasit in 2013.
  • Lip butters de la Revlon care mi se par tot mai bune pe masura ce le folosesc, sigur o sa mai achizitionez cateva nuante. Mi-amintesc de rujurile Clinique Buttershine si cel mai mult imi place ca nu au miros si gust, plus ca modifica aproape instant aspectul buzelor.
  • Balsamul Baby Lips de la Maybelline care nu m-a atras deloc ca si balsam de buze, insa pana la urma odata cu gama de culori neon mi-am zis ca e momentul sa vad ce si cum. Imi place foarte mult, are ceva dintr-un lipstain, iar nuanta n-as fi crezut ca ma prinde, insa iarna se pare ca am pigmentul potrivit pentru ea.

  • Produsele Wet'n Wild au fost o alta poveste care-mi parea neinteresanta, insa rujul m-a cucerit. Fardurile de pleoape sunt ok-ish, insa nu mi se par ceva fara de care n-as putea trai. Daca erau ceva mai pigmentate probabil ca m-ar fi impresionat mai mult, la fel si daca nuantele ar fi fost ceva mai diversificate in cadrul aceleiasi culori.

  • In schimb fardurile crema rezistente de genul Color Tatoo de la Maybelline sau mai nou, Bourjois 24h sunt una din gaselnitele anului. In general nu am prea mare incredere in fardurile crema, dar peste un primer bun se pare ca le pot purta fara probleme. Trebuie sa precizez ca de cele mai multe ori aplic si farduri, deci le folosesc ca baza, insa le-am purtat si separat si nu mi-am schimbat impresia. Cele de la Bourjois sunt pudrate, insa mai subtile ca nuante, iar cele de la Maybelline isi pastreaza aspectul umed si dupa aplicare.
  • Creioanele Scandal'Eyes de la Rimmel sunt de asemenea o gama de produse despre care as putea sa spun numai de bine, mai ales de cand am descoperit la Anca si o ascutitoare de la Essence, care in sfarsit e buna de ceva (ascut creioanele si cand nu e nevoie, asa mult imi place). Atata ca mi se pare ca au mina atat de moale incat se consuma deosebit de repede. In rest sunt pigmentate, rezistente si usor de aplicat.

  • Oja Nicole by OPI mi se pare una din ojele cele mai faine pe care le-am folosit in anul care a trecut: nuanta, modul de aplicare, rezistenta (le sterg oricum dupa 2-3 zile, deci nu caut oja forever lasting). Ce nu-mi place e selectia de nuante, nu m-am putut hotari ce alte culori sa mai imi iau, nu mi-a ramas in minte nimic deosebit.
  • Lacul cu efect matifiant de la Rimmel Matte Finish a fost genial ca baza sub aplicare ojelor cu care aveam dificultati de aplicare, indeosebi cele deschise la culoare si streaky (un truc imprumutat de la TiffanyD). Nu cred ca l-am folosit vreodata insa in scopul pentru care a fost de fapt creat.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...