miercuri, ianuarie 1

2013 Best findings part 1

Am decis ca anul acesta sa modific putin postarea despre preferatele anului 2013, in principal deoarece in top se afla cateva noi descoperiri care m-au impresionat si au trecut si testul in timp. In primul rand sunt produsele de ingrijire, unde se poate observa ca majoritatea sunt produse pentru par sau pentru ten.
  • Servetelele demachiante Neutrogena: nu le-am folosit pana de curand, insa mi-a placut ca inlatura machiajul fara a insista prea mult, nu lasa pelicula grasa, nu irita ochii si au exact atata demachiant in compozitie cat sa nu fie nici prea uscate, nici prea imbibate cu produs.
  • CC Cream de la Elmiplant a fost una din cele mai placute surprize de anul trecut, am mentionat-o intr-un shopping report. Inca o folosesc, desi e usor mai inchisa ca nuanta, insa matifiaza si acopera suficient pentru zilele in care cuvantul de ordine e relaxarea (inclusiv in machiaj).
  • Bioderma ABC Solaire care mi-a fost de mare ajutor vara trecuta, dar daca nu as purta machiaj probabil ca nu as apela la ea, ar fi prea mare contrastul si nici nu sunt (nici ca vreau sa par) Alba-ca-Zapada.
  • Nivea lip butters cred ca sunt cele mai bune produse pentru buze din gama Nivea, inca folosesc varianta cu zmeura pentru a facilita aplicarea rujului si cea cu macadamia seara, inainte de culcare.
  • Keratina lichida Byphasse despre care eram absolut sigura ca am povestit, insa acum nu reusesc sa gasesc postarea (organizata si nu prea...). Ideea e ca am folosit-o in loc de termoprotectie pentru par, daca tot se activeaza in prezenta unei surse de caldura si, dupa cum se poate observa, am consumat cam doua treimi si cred ca o voi recumpara.
  • Waving spray got2b: este un spray cu sare de mare care ofera buclelor acel aspect ciufulit, cunoscut dupa termenul out of bed. Ce imi place cel mai mult este ca nu trebuie aplicat decat foarte putin si nu imbacseste parul, dimpotriva, mi se pare ca il si usuca putin, datorita sarii din compozitie. Am apelat la el mai des in binecunoscutele bad hair days.
  • Aussie Moist 3 Minute Miracle Deeep Conditioner de care am fost extrem de curioasa si care a inceput sa imi placa dupa multe folosiri. La inceput ma deruta si parfumul (o tenta exotica de nuca de cocos) si textura, insa m-am obisnuit si in ultima vreme l-am folosit ca si balsam de par la fiecare spalare. 



3 comentarii :

  1. Sunt tentată încă de anul trecut sa-mi cumpăr CC-ul, însă parfumul lui tot mă împiedică pentru că am tenul sensibil.
    Aș vrea și eu lip butter-ul de la Nivea, însă prin magazine nu-l găsesc. E adus din afara țării sau nu știu eu să caut?;;)

    http://lessismorebysimina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lip butters de la Nivea le-am luat din Auchan, nu stiu insa unde altundeva le mai gasesti :)

      Ștergere
    2. e clar, nu știu eu să caut :) mulțumesc!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...