duminică, februarie 2

New: l'Oreal Elseve Fibralogy Shampoo

*Gama Elseve Fibralogy de la l’Oreal Paris este compusă din tratament booster, şampon, balsam şi mască de par, toate avand un ingredient activ multifuncţional, Filloxane, care pătrunde în profunzimea fibrei capilare până la nucleu, oferind volum si densitate dinspre interior parului fin.*

O prezentare si o gama care mi-a starnit interesul, insa deocamdata am ales sa achizitionez doar samponul, deoarece aveam inca de la inceput doua mari semne de intrebare: daca va functiona fara celelalte produse complementare si, mai ales, daca are vreun efect pe par vopsit. Eram cu atat mai mult intrigata daca efectele se vor vedea dupa doar 5 utilizari, care promiteau sa treaca foarte rapid.
Insa o variabila independenta mi-a dat peste cap aproape complet planurile: n-am reusit sa trec de a treia spalare fara ca sa apara primele semne de iritatie ale scalpului care imi semnaleaza intotdeauna compatibilitatea (sau in acest caz lipsa ei) cu un sampon sau altul. Am patit mai de mult acelasi lucru cu un sampon pentru par vopsit (tot l'Oreal), insa nu credeam sa se repete incidentul, intotdeauna crezusem ca de fapt problema e legata de vopsele.


Cu parere de rau am abandonat proiectul si acum folosesc produsul doar in combinatie cu alte sampoane. Ma tot gandesc cum sa fac sa spal doar lungimea parului cu samponul-minune si sa folosesc cu totul altceva la radacina. Ce am constatat intr-o saptamana si jumatate cat am reusit totusi sa folosesc samponul: par matasos, cu volum, stralucitor si usor de descurcat.
In schimb, nu am renuntat la ideea de a-mi achizitiona balsamul de par al gamei, dat fiind ca l'Oreal inca detine suprematia la capitolul masti si balsamuri de par in topul meu personal, cel putin in ceea ce priveste produsele drugstore.

2 comentarii :

  1. :( imi pare rau ca nu ti s-a potrivit. Si eu vreau sa il incerc si nu mai pot de curiozitate,abia astept sa termin ce am in baie :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi pare, insa nu o sa il abandonez de tot deocamdata. Sa il incerci, abia astept pareri :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...