duminică, februarie 23

OPI collection and favourites

A fost odata ca niciodata... o vreme cand nu vedeam decat OPI si nuantele lor noi si mereu trendy. Si asa s-au strans incet-incet oje peste oje...
Le mentionez pe cele care nu se regasesc printre favorite, in ordinea in care le-am adaugat la colectie: Yoga-Ta Get This Blue!, You Don't Know Jacques! (apoi si in varianta suede), Skull & Glossbones, Steady As She Rose, Barefoot in Barcelona, Warm and Fozzie.  
 
... si apoi mini-oje ca sa nu fiu nerezonabila (ca doar nehotarata sunt deja). M-am limitat insa la doar doua seturi:
  • Mini Merries: culori numai bune pentru sarbatori, sclipici cat cuprinde, cea mai slaba fiind All A-bordeaux the Sled!, un visiniu cu care nu m-am inteles deloc in ceea ce priveste aplicarea.
  • Wizard of Oz, indeosebi pentru ca imi doream faimoasa nuanta cu efect liquid sand What Wizardry Is This?, care nu m-a dezamagit, insa nu m-a convins sa cad in plasa acestui gen de oje, sau macar sa nu ma mai avant la fiecare nuanta nou aparuta. Am platit scump pentru acest moft, dat fiind ca m-am ales cu trei mini oje pentru french, deloc notabile.

Favoritele si cel mai des purtate 
 
  • You're a Doll: revelatia intregii colectii, mai ales in zilele insorite primesc intrebari despre ea, irizatiile sale atrag intotdeauna atentia
  • Private Jet: singura mea oja holografica, dar in acelasi timp una din cele mai dragi achizitii
  • Cajun Shrimp: un rosu-corai care se aplica perfect si arata mereu elegant
  • Designer, de Better!: varianta mai putin subtila a primei (sau cel putin mie asa mi se pare)
  • Stranger Tides: cred ca a fost prima mea oja verzuie, mi se pare cea mai reusita nuanta de verde murdar pe care am vazut-o la oje

2 comentarii :

  1. Superbe culori si un brand pe care orice nail addict isi doreste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, intr-adevar asa e, dar pana la urma ma gandesc ca mi-ar placea totusi sa incerc cat mai multe brand-uri si eventual apoi sa ma axez doar pe unul... de exemplu, n-am incercat niciodata o oja China Glaze :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...