duminică, august 17

3 produse romanesti

Si a fost o data ca niciodata si se facu ca am mai gasit cateva produse de care ma bucur ca m-am impiedicat in plimbarea prin magazine. Si se mai facu ca erau si romanesti... 


Uleiul spray protector cu SPF15 de la Elmiplant a fost o salvare pentru ultimele zile de vacanta (care s-a prelungit si aproape m-a lasat fara provizii), chit ca l-am luat la suprapret de la fata locului. Dupa ce s-au chinuit vanzatoarele sa ma convinga ca uleiul de plaja trebuie sa aiba SPF mic *ca sa prinda bronzul* si m-au asigurat ca *nu exista la Elmiplant ulei de plaja cu SPF15*, am dat de singura farmacie, se pare, unde nu tinea nimeni sa expuna teorii clientilor si nici sa ii faca sa se razgandeasca. Si asa m-am ales cu mult cautatul produs. Fiindca incepusem cu un SPF20, m-am gandit sa nu fac trecerea prea drastic si cred ca a fost o idee buna deoarece trebuie sa recunosc ca n-am respectat cu strictete orele de expunere la soare. Uleiul de plaja si-a facut treaba cu succes, s-a absorbit rapid in piele fara sa apuce nisipul sa se lipeasca de el, a lasat pielea hidratata si subtil parfumata si s-a aplicat ca un vis datorita pulverizatorului. Ce mi-a mai placut a fost faptul ca parea sa nu se consume aproape deloc, desi nu m-am zgarcit deloc la aplicare.

Gel Top Coat Farmec cu efect 3D face ce promite: luciu intens, protejeaza culoarea si da aspect de unghii cu gel. Am fost un pic suspicioasa la inceput, aveam o problema cu lacurile transparente de la Farmec care se ingalbeneau in sticluta si ma determinau sa le arunc inainte de termen, dar de data aceasta nu e cazul. Mi-a placut si ca il pot purta fara alt lac, in zilele in care manichiura se reduce la elementele de baza.

De laptele demachiant Gerocossen Phyto Stem m-am impiedicat fix din intamplare, usor nemultumita de ceea ce aveam acasa (e drept ca eu alesesem un demachiant pentru ten uscat, insa sperasem mai putina hidratare). Doua aspecte mi-au atras atentia: faptul ca se adreseaza tuturor tipurilor de ten si in al doilea rand descrierea de pe ambalaj: textura fina care in contact cu pielea se transforma intr-un lichid. Mi-am zis ca merita o incercare, in plus era si la aproape 50% din pret (am observat ulterior, ma miram cum de costa doar 12 lei si nu l-am vazut pana acum). Imi plac ambalajul, sistemul de dozare, textura si mirosul nu mai vorbesc, exact cum imi imaginasem (expresia arata si se comporta ca un produs mai scump nu se aplica doar la haine). Demachiaza usor inclusiv creioanele waterproof (da, l-am folosit inclusiv in zona ochilor, nu folosesc intotdeauna produse diferite) si a lasat tenul fresh (senzatia a fost ca dupa o lotiune tonica buna). 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...