marți, octombrie 18

First impression: Cosmetic Plant

Am vrut initial sa mai intercalez postarile, insa se pare ca asta e subiectul principal al saptamanii si pentru ca tot am trecut cateva zile si deja mi-am format o parere, cred ca pot incepe sa impartasesc cateva impresii.
Cele trei produse primite sunt reprezentate de un lapte demachiant, o crema pentru conturul ochilor si o crema pentru maini. Ingredientele produselor sunt afisate pe site, care primeste astfel un mare plus.


Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina şi masline pentru ten normal si mixt
Primul produs incercat a fost demachiantul: mi-a placut consistenta si culoarea, insa mai putin puterea de demachiere. E drept ca n-am insistat prea tare, insa nici urmatoarele dati nu s-a comportat cu mult mai bine.

Crema contur ochi anticearcan cu ulei de catina şi masline pentru ten normal si mixt
Apoi a venit randul cremei de ochi: n-am citit ingredientele, nici de curiozitate, insa am avut doua mici probleme: prima data cand am aplicat-o am simtit niste piscaturi, cam derutante, nu-mi dau seama daca am aplicat o cantitate prea mare (?). In fine, trecem peste si apare a doua problema: e o crema mult prea grasa pentru conturul ochilor, trebuie aplicata o cantitate infima si masata foarte bine.

Cremă emolienta-regeneranta pentru maini cu ulei de cătină şi măsline
Crema de maini: la fel, consistenta cam grasa si nu se absoarbe in piele nici dupa masaj, insa are un parfum placut. Alta problema ar fi dozajul: recipientul lasa sa iasa o cantitate prea mare la o singura apasare. Probabil ma voi obisnui cu ea si problema se va regla oarecum de la sine.

Cam atat pentru prima impresie, mai astept sa treaca cateva zile pentru a strange material pentru full reviews, insa deocamdata cred ca in linii mari am tot ce imi trebuie pentru a vorbi in cunostinta de cauza, desi n-a trecut mult timp de folosire a produselor.

Un comentariu :

  1. Ma bucur ca nu faci parte din randul celor care lauda doar pt ca au primit pe gratis! te felicit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...