duminică, octombrie 30

Axe... for men?

E ceva nou, chiar si pentru mine, insa de multa vreme am vrut sa fac o incercare. Si acum mi s-a ivit ocazia. Nemultumita de oferta de deodorante de la rafturile de gen feminin, am trecut de curiozitate si prin fata raftului intesat cu Mennen Speed Stick, Rexona men, Nivea for men Adidas si... Axe. Mi-am adus aminte ca imi placea cum miroase deodorantul din gama aceasta atunci cand aparuse, a ciocolata. Si asa mi-am achizitionat primul deodorant dintr-o gama adresata exclusiv barbatilor, Axe Dark Temptation.
Deocamdata imi place mirosul, deodorantul are efecte pe termen mediu si nu mi-a patat nicio bluza/camasa. N-am indraznit sa studiez lista de ingrediente, dar banuiesc ca nu suna prea bine.
Voi continua sa-l folosesc, macar ca sa bifez pe lista cu beauty experiences ca am facut-o si pe asta.



2 comentarii :

  1. Si eu am facut la fel! Acum cateva luni mi-am luat Rexona men si acum cateva zile Axe, si am descoperit ca au acelasi tip de ambalaj si acelasi producator. Anyway, imi plac mai mult decat cele feminine, care au un miros foarte slab si dintre care unele miros chiar a transpiratie (am avut un Dove roll-on si Nivea aceea bio, care m-au dezamagit).

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, variantele de la raionul de femei le-am epuizat, sunt chiar curioasa ce o sa mai incerc dupa ce termin si cu cele *for men*.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...