sâmbătă, octombrie 1

September favourites


Deocamdata doar poza...
LE: N-am scris nimic despre produse, dar revin acum cu detalii.
Oje: Skull and Glossbones, care e un gri deschis, lucios, foarte casual si Steady as She Rose, care nu mi se pare foarte roz, mai degraba lila, dar asta nu inseamna ca imi place mai putin. Le-am purtat alternativ si cred ca vor ramane in continuare in top favourites.
Crema Effaclar K de La Roche Posay, despre care am mai povestit aici si care s-a potrivit numai bine unui inceput bland de toamna, cald si fara prea mult soare, dat fiind ca as avea nevoie de un produs cu SPF peste... sa speram ca pudra cu SPF 6 indeplineste suficient acest rol cat ies eu pe afara (dimineata si seara in majoritatea timpului).
Rimel Deborah Volume Sprint de la revista Unica de luna trecuta, a fost o surpriza placuta din nou din partea acestei firme. Singura problema o am cu perii un pic cam lungi, necesita mai multa atentie ca de obicei la aplicare, cand ma grabesc mai ajung si pe pleoapa superioara. Si se demachiaza un pic mai greu, insa rezista foarte bine de-a lungul zilei. Probabil n-as fi cumparat-o totusi la pret intreg.
Balsam de buze Burt's Bees cu extract de rodie: hidrateaza si miroase minunat a miere, are si o tenta usor rosiatica pe buze (cam cum e capacul). O sa-mi para rau ca nu este la noi, sper sa ii gasesc un inlocuitor de nadejde cand se termina.
Pensula Yves Rocher pentru aplicarea fardului de pleoape: fara nume concret, am descoperit-o recent prin portfard, o cumparasem mai demult, insa n-am prea folosit-o. Are peri naturali si o forma usor plata si curbata in partea superioara, eu zic ca pentru ochi mici e utila deoarece ofera mai multa precizie in aplicare.

Cam asta ar fi pentru luna septembrie, observ ca sunt tot mai putin constanta in folosirea acelorasi produse, chiar si pe termen scurt de cateva saptamani.

5 comentarii :

  1. pls poti scrie si denumirea fiecarui produs? de exmplu tubul negru ce e?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tubul negru este un rimel de la deborah pentru volum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Meg, si mie imi place mult.
    Cristina, am rezolvat mai sus, simultan cu un comentariu care lamurea dilema. Va multumesc ca aveti rabdare, n-am apucat sa fac decat poza ieri.

    RăspundețiȘtergere
  4. opi:X nu mi-am mai luat o oja de la opi de ceva luni bune, intru in sevraj :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...