duminică, august 5

A soap for summer


Vara, mai ales in vacante, prefer un produs multi-purpose mai mult din ratiuni practice: ocupa mai putin loc si e o bataie de cap mai putin la intrebarea: mi-am luat tot? Asa ca sapunul de Alep mi s-a parut o alegere inspirata, deoarece:
  • se poate folosi atat pe fata, cat si pe corp, nu usuca pielea (am inlocuit dintr-un foc gelul de dus si cel pentru ten)
  • indeparteaza cu succes machiajul, inclusiv cel waterproof (demachiantul poate sa ramana acasa)
  • se poate utiliza in loc de sampon
  • inlocuieste gelul de ras, a devenit preferatul meu la acest capitol
  • non-beauty: se pare ca se pot spala si haine cu el (n-am incercat)
Cel pe care l-am ales este produs de firma Le Petit Olivier si contine 70% ulei de masline si 20% ulei de dafin. Ca prime impresii odata ce am inceput sa il folosesc, am constatat ca are un miros interesant, de plante, insa destul de puternic si ca se consuma relativ greu.
Details: 150 g costa 24 de lei si se gaseste in Carrefour.

2 comentarii :

  1. Ah, ce dragute sunt sapunurile Petit Olivier. Ai observat cumva daca in Carrefour sunt si alte produse (sapun lichid, creme)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Este sapun lichid sigur si ceva sampon parca. Mi-ar fi placut gelurile de dus, dar nu le-am vazut decat la plafar.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...