marți, iulie 31

Mavala Thinner for nail polish

N-am scapat ocazia sa-mi cumpar un diluant pentru oja de unghii, in speranta ca voi salva de la gunoi cateva din ojele mele din colectia in continua crestere. Trebuie sa marturisesc ca am acest produs cred ca din toamna, sau din iarna, si inca nu m-am decis daca/ce sa scriu despre el, in ideea ca n-am observat nimic spectaculos. Da, prelungeste viata unei oje vechi, in sensul ca se mai poate folosi si nu, oja nu se usuca mult mai greu dupa aplicare (cum mi-a povestit o tipa ce detine un salon de beauty, ca nu-si permite sa lase clientele sa plece cu oja uscata pe jumatate, fapt pentru care nu foloseste thinner in ojele vechi, ci cumpara mereu altele).
Dar, poate unde n-am eu vreo oja ingrosata tare, insa nu observ mare lucru la ojele cu care am folosit produsul (poate o fi de bine, ca nu-i schimba vizibil consistenta?). Plus ca am ramas cu impresia ca o data ce l-am folosit cu o oja, trebuie sa il folosesc de fiecare data cand folosesc oja respectiva, fapt ce nu ma prea incanta si la care nici nu ma asteptam. Problema mea e ca am destul de multe oje cu uscare rapida, de care, evident, imi pare cel mai rau, dar sunt sortite prin insasi natura lor unei utilizari de scurta durata.
Probabil ca nu voi renunta sa le resuscitez in continuare, insa nu sunt convinsa nici pana in ziua de azi ca acest produs merita sau nu efortul. Oricum, in cazuri extreme nu cred ca e bun, mai degraba pentru produsele ce si-au schimbat oarecum calitatile initiale.


Details: in jur de 38-42 lei in farmaciile Sensiblu.

Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...