duminică, septembrie 9

Holiday... packing light

Pentru recenta vacanta de 10 zile la mare, m-am gandit mult ce sa iau si cum sa aleg cat mai putine produse si in cele din urma am ramas cu cele de mai jos.
Produse de ingrjire:
  • uleiul de cocos, care in mod normal e unt, insa la temperaturile ridicate s-a topit, mi-a fost de mare ajutor pentru hidratarea pielii si chiar a parului
  • crema de maini Elmiplant cu miere, are miros placut si este intens hidratanta
  • mini crema de maini OPI Avojuice Jasmine Juicie: am tinut-o mai mult in geanta si am folosit-o destul de rar, mai mult mi-a placut mirosul decat puterea de hidratare
  • Sun Dance After Sun Aloe Gel: am vrut si n-am vrut sa imi iau un produs pentru ingrijirea pielii dupa expunerea la soare, dar cum nu ma puteam hotari, am ales acest gel foarte racoritor si care se aboarbe aproape instantaneu, ca sa nu-mi bat capul prea mult. Nu a fost cazul sa il folosesc pentru arsuri, asa ca nu stiu cat de bun este pentru tratarea lor.
  • masca la pliculete Balea pentru ingrijirea tenului pe timp de vara, cu extracte din plante exotice: este usoara, dar hidratanta si am folosit-o o data la doua-trei zile
Si trupa (in continua crestere) Ivatherm:
  • apa termala Ivatherm, pe care am folosit-o dimineata si seara, peste zi aproape deloc, si dupa epilare
  • lotiunea micelara Ivatherm, pentru demachierea de dimineata
  • demachiantul Ivatherm pentru fata si ochi: deoarece nu m-am machiat aproape deloc, l-am folosit pentru indepartarea cremei de protectie solara de pe fata, la pranz si seara
  • crema Ivatherm Aquafil Light pe post de crema de noapte
    

Produse pentru expunerea la soare:
  • Sundance spray transparent cu SPF20: rezistent la apa si nelipicios, mi-ar fi placut un miros mai placut decat cel de alcool
  • crema antiimbatranire pentru fata de la Gerovital cu SPF50: a fost un chin sa o aplic datorita texturii, asa ca am folosit-o doar de doua ori pe zi, insa si-a facut treaba foarte bine si mi-a placut ca nu ramanea alba dupa aplicare decat cateva minute.
  • balsam leave-in Elseve pentru par vopsit, in care trebuie sa recunosc ca am trisat si am turnat si ulei de cocos. L-am aplicat de doua-trei ori pe zi pe par, deoarece seara ma spalam oricum pe cap, asa ca si-a indeplinit si rolul de tratament.
  • balsam de buze Nivea cu acai si mar salbatic cu SPF10, pentru putina culoare si protectie pe plaja 

Si, in cele din urma, produsele de infrumusetare (nu mai pun un intreg portfard cu produse de makeup din care n-am folosit decat ceea ce se vede). Ojele, in schimb, au avut onoarea sa serveasca intretinerii manichiurii o data la doua zile.
  • balsamuri de buze colorate Apivita cu trandafir si, respectiv, cu coacaze, precum si cel incolor cu propolis (care a rezistat cu greu caldurilor si s-a ascuns in capacul produsului si a ramas in geanta)
  • balsam de buze Burt's Bees cu extract de rodie, cu nuanta rosiatica
  • gloss-ul meu preferat din toate timpurile: l'Oreal Glam Shine Volumizer 6H in Forever Sweet
  • Garnier BB Cream care peste piele bronzata arata oarecum funny si cu pudra deasupra si mai funny
  • rimel Astor Big & Beautiful False Lash Look cu periuta curbata, pe care acasa nu-l folosesc prea des deoarece ma manjesc cu el, dar in vacanta cu rabdare am reusit sa obtin un efect decent
  • ojele: Rimmel 60 Seconds in 500 Caramel Cupcake si 440 Sun Downer (era la mama, n-a mai ajuns in poza), Seventeen Supreme no. 30, Essie in A Crewed Interest, OPI in Designer... De Better si intaritor l'Oreal Resist & Shine Pro-Keratine Strong

2 comentarii :

  1. Sa stii ca imi plac foarte mult produsele Balea/Sun dance, ma rog, cele din DM, dar cele de protectie solara nu sunt ft bune. Au o gramada de iritanti si gasesti produse mai bune la preturi decente. In trecut am avut si eu o pasiune pt cremele Sun Dance, dar m-am vindecat :P La gelurile de dus Balea insa nu pot si nici nu vreau sa renunt!

    Sper ca ai avaut o vacanta de vis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa zic ca au fost rele, si-au facut treaba, oricum voiam musai un spray transparent si cel de la Elmiplant era de negasit cand am plecat eu, asa ca l-am inlocuit cu primul ce promitea acelasi lucru. La faza cu iritantii cred ca nu provoaca probleme serioase decat pielii sensibile, de efectele chimicalelor asupra pielii in timp ne ferim mai greu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...