duminică, septembrie 23

Mini nailpolish mania

O postare care initial se voia adresata mini-lacurilor Rimmel 60 seconds, care intre timp s-au transformat intr-o adevarata colectie (good bye for good, nailpolish ban!) si n-aveam cum sa las pe dinafara celelalte participante, deoarece fiecare m-a impresionat in felul sau.



Siii, sa incep cu inceputul: de la Rimmel mi-am tot ales cate o culoare de cate ori treceam pe la standul respectiv (la 6 lei bucata erau foarte tentante), asa ca in final m-am procopsit cu (in ordinea in care le-am achizitionat):
  • 812 Captain Khaki (e culoarea care trebuie, dar mi se pare ca imi aspreste putin aspectul mainilor, dar probabil ca o voi purta totusi, insa mai rar)
  • 405 Rose Libertine (un roz puternic si neutru in acelasi timp (se poate?),
  • 500 Caramel Cupcake (un nude care merita incercat), 
  • 440 Sun Downer (un rosu portocaliu fain de tot), parca aduce vara cu ea nuanta asta
  • 520 At Ease (nu stiu cum sa descriu un maro, imi place si nu-mi place, depinde de dispozitie),
Asta a fost inainte de vacanta, cand m-am intors, nu mica mi-a fost surpriza cand am descoperit un stand Essence, e drept, nu foarte mare, asa ca m-am dus ata spre ojele cu sclipici si am plecat de acolo cu 72 Space Queen si 04 Time for Romance (da, stiu, nu sunt deloc originala, imi iau ce e mai laudat). Apoi au urmat o oja nude, din colectia Essence Nude Glam, 02 Iced strawberry cream (un roz delicat, lucios si nude) si apoi o oja roz 36 Enchanted Fairy (care e minunata, una din preferatele mele) si inca o oja nude, 03 Cookies and cream... deocamdata.
In continuare, am trecut pe la un stand Kallos sa vad daca au oje crackle si imi cad ochii pe o nuanta metalica foarte finuta, Kallos no. 241, care aterizeaza in minunata colectie.
Si, in cele din urma, desi imi luasem gandul, intru sa vad ce reviste mai sunt si gasesc, dupa aproape 3 saptamani de la aparitie, oja Max Factor cadou, exact culoarea pe care mi-am promis ca n-o sa o caut in disperare, dar daca dau peste ea, n-o sa ratez ocazia... deja celebra 45 Fantasy Fire. Inca n-am incercat-o, trebuie sa ma hotarasc ce baza colorata voi folosi mai intai.
Cam asta mi s-a lipit de maini (chiar si la propriu), imi plac ca sunt micute si ieftine (5-7 lei), dar au si un dezavantaj destul de mare, se usuca mai repede in sticlute din cauza cantitatii reduse. Dar cat exista diluant pentru oja, nu-mi fac inca probleme prea mari.

2 comentarii :

  1. Imi plac toate :D Cel mai mult ma atrage Caramel Cupcake, sigur nu mai am ceva asemanator. In general nu ma atrag nude-urile insa asta pare sa aiba ceva special...

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte fain, eu zic ca n-ai nimic de pierdut, mai ales la ce pret are :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...