miercuri, septembrie 26

September shopping report

Si daca toamna se schimba garderoba, se putea sa nu-mi cumpar si eu ceva... produse de make-up? Am plecat dupa cateva din produsele de mai jos, insa ofertele si reducerile si-au facut efectul asupra mea si m-am trezit cu mai multe decat mi-am propus. Macar o vreme nu mi-ar mai trebui nimic (ei, aproape nimic) si m-as concentra totusi pe achizitionarea de haine si incaltaminte.



Crema Ivamat o pandesc de mult, nu era disponibila in campania trender, asa ca m-am avantat la oferta din farmacii, 2 la pret de 1. Ce sa zic, nu e o crema grozava de vara pentru tenul meu, insa se comporta decent ca baza de machiaj (ce-i drept, nu se compara nici pe departe cu ce foloseam inainte, LRP Effaclar K, care la acelasi pret include si tratament si matifiere).
Am vazut intr-un catalog Yves Rocher un produs interesant, gel demachiant pentru ochi sensibili si apoi m-am bucurat sa il gasesc si in magazin la acelasi pret. Inca nu mi-am definitivat parerea, insa se consuma greu si demachiaza cam 80-90%, deci ramane in teste.
Keratina lichida Byphasse am luat-o ca sa o folosesc oarecum in loc de termoprotector pentru par (pentru foehn, perie rotativa). Nu-mi dau seama ce face mai exact, dar imi place ca nu are miros persistent si nu incarca parul.
Cu rimelurile nu am deloc noroc, in fiecare luna mi-am cumparat altceva si nu prea imi plac, asa ca am ales doua variante de la Rimmel, oarecum mai altfel: Lash Accelerator si nou aparutul Scandal Eyes Show Off cu periuta cea funky.
La capitolul gloss-uri am considerat ca e momentul pentru noi investitii si am dat iama in tabara nuantelor nude: Revlon 150 Peach Petal (o surpriza placuta, arata mai bine dupa un timp de la aplicare, fata de alte gloss-uri), Essence 19 Nude Candy (se pare ca e dupe pentru Nars Turkish Delight) si Astor 103 Nude Rose (e mult mai frumos decat mi-am imaginat si nu e foarte lipicios).
Creioane de buze cautam si nu ma hotaram nicicum, deoarece n-am folosit vreme indelungata, insa cu noile gloss-uri parca imi trebuia totusi o baza. Am gasit doua nuante: l'Oreal Contur Parfait 672 Golden Rose si Rimmel 049 Natural (exact nuanta buzelor mele, de cand caut asa ceva).
Cautand oje Orly intru la Top Line (desi n-au, dar am zis sa fiu sigura) si aflu ca in cele din urma au dat curs promotiei 1+1 la oje OPI si ma lipesc de Warm and Fozzie, insa a doua ... complicat, nu prea imi placea nimic, toate imi pareau oje de vara. Si dau peste You Don't Know Jacques in Suede, adica ... mata. N-arata rau si merge si cu un top coat lucios deasupra.
Dupa paleta Natural Eye de la Too Faced plecasem de fapt, satula sa astept sa apara Urban Decay Naked 2 in Sephora (naiva cum sunt, daca au adus Naked original, credeam ca se tin de treaba si o aduc si pe cealalta). Mi-a luat o vreme sa ma hotarasc, imi placea si Natural At Night, insa ramane pe data viitoare daca nu mi-o pot scoate din cap. Am testat toate nuantele, imi plac mult vreo 3: Nude Beach, Silk Teddy si Erotica... iar Sexpresso pare buna pentru conturarea sprancenelor. Sa vedem in combinatii cat de mult imi vor placea si restul.


4 comentarii :

  1. Ti-ai luat cateva! :)
    Sa le folosesti cu placere pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am holbat cu placere la toate bunatatile noi :)

    Glosul peach petal l-am inclus in fav. lunii de mai multe ori, e glosul meu preferat. Parca ne-am potrivit, si eu mi-am cumparat acelasi glos de la Astor, il consider potrivit de toamna, e hidratant:)

    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa fie paletele de la Urban Decay in Sephora, cam in perioada sarbatorilor de iarna, de pe la mijlocul lui noiembrie. Vine si Vice :)

    Sa folosesti cu placere toate produsele

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :)
    De mult ochisem gloss-ul de la Astor, ma bucur ca mi l-am luat, e chiar fain.
    Jules, ce veste buna, deja cautam pe okazii trusele.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...