marți, ianuarie 1

2012 Favourites part 1

Si pentru ca as vrea sa postez tot anul, o sa incep din prima zi, sper astfel si sa am mai mult spor in 2013. In prima categorie am inclus makeup si nu numai:



Ce mi-a placut si am si folosit destul de des, aproape in fiecare zi dupa ce mi-am achizitionat-o, a fost paleta Too Faced Natural Eye. Chiar si culorile mate si-au gasit locul in machiajele de zi cu zi.
  • Creionul de ochi kajal negru Benecos* a fost unul din putinele creioane de ochi cu care m-am impacat, mai ales ca in urma unei conjunctivite am ajuns sa aleg cu mare atentie ce si cum folosesc in zona ochilor.
  • Rujul Pupa 103 Shanghai Nude din colectia China Doll a fost dragoste la prima vedere, nu se aduna in pliurile buzelor si, mare minune, e o nuanta de nude care mi se potriveste. Ca ruj, a fost o surpriza placuta ca textura si consistenta.
  • Creionul de buze l'Oreal  655 Rose Beige mi l-am dorit de nu mai tin minte, a fost o mare satisfactie sa vad ca e exact cum imi imaginam si e o baza buna pentru rujurile mele preferate.
  • Gloss Revlon Super Lustrous in nuanta Peach Petal a fost de asemenea o dorinta mai veche, de care ma bucur ca am profitat la o oferta.
  • OPI You're a Doll a fost o intamplare ca am cumparat-o, deoarece exista un intreg proces de selectie a ojelor din gama OPI, iar aceasta nuanta nu se regasea pe lista mea, pana am vazut un swatch. A fost una din cele mai purtate oje in anul trecut, indiferent de anotimp. 
  • Nina Ricci Le Paradis a fost parfumul meu preferat de primavara si vara, dar nici in iarna nu l-am ocolit, chit ca nu se potriveste cu anotimpul. Mie mi se par parfumurile mai mult o stare de spirit, asa ca nu aromele sunt criteriul pe care le port. Se regaseste din nou printre favorite, la fel ca anul trecut.
* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...