duminică, ianuarie 27

L'Oréal Colour Riche Quad in Nude Lingerie

Multa vreme am fost fan al fardurilor de pleoape l'Oreal, pe vremea cand erau farduri trio si create pentru a se potrivi diferitelor culori ale ochilor. Apoi au schimbat gama, insa nu ma mai interesau, deja descoperisem Sephora si diferite firme cu palete de farduri de 9-12 nuante. Dar, inainte de sarbatori am observat noile quad-uri l'Oreal si, printre ele, varianta in nuante neutre 02 Nude Lingerie, asa ca, in amintirea vremurilor bune, mi-am facut-o cadou.


Nuantele sunt intr-adevar neutre si potrivite pentru machiaje casual, insa pe cat de bine arata si cat de intense par (chiar si in swatch-uri), pe atata de dezamagitor s-au aplicat pe pleoape. Mai jos, culorile sunt aplicate peste primer:


In schimb, pe pleoape arata toate cam la fel, sunt aproape mate si cumva sterse. Mi se par slab pigmentate si greu de blenduit. Singurul aspect la care primesc puncte este rezistenta (tot peste primer), unde nu am nicio obiectie, in conditiile in care port machiajul intre 11-12 ore zilnic.

Comparativ, alaturi de nuanta Teddy Bear din paleta Too Faced Natural Eyes (dreapta), ambele aplicate fara primer. Am ales aceasta paleta deoarece la prima vedere preturile pentru o singura culoare sunt asemanatoare. Comparatia este facut grosier, in sensul ca nu am tinut cont de faptul ca in paleta Too Faced nuantele au gramaj diferit si nici de diferenta de gramaj intre cele doua palete, asa ca am calculat un pret in medie.
Rezultate: o nuanta l'Oreal aprox. 17 lei vs. o nuanta Too Faced 15,7 lei.
 

3 comentarii :

  1. Si mie imi plac cosmeticele de la L'Oreal: de la fonduri de ten, pudre la rujuri si gloss-uri. Paletuta arata foarte bine, pacat insa ca fardurile nu sunt asa de pigmentate.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac produsele lor, insa nu ma asteptam la asa surpriza.

      Ștergere
  2. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...