duminică, aprilie 7

Sun Dance Selbst Bräunungs Creme

Din seria Ce-am mai gasit in DM, pe cand eram in cumpana daca sa mai cumpar/folosesc autobronzant, iar dilema mi s-a rezolvat aproape de la sine (magazinul asta are solutii pentru mai toate problemele mele). Am gasit un autobronzant pentru fata din gama Sun Dance si am decis sa incerc si anul acesta sa obtin o nuanta usor mai inchisa pentru a nu contrasta prea tare cu restul corpului (care mai pastreaza inca, cumva, urme de bronz).



Ce mi-a placut:
  • Textura placuta, se intinde usor si se absoarbe rapid
  • Aspect de crema, nu e transparenta
  • Nu mi-a provocat vreo reactie comedogenica
  • Colorare usoara spre medie
  • Nu se transfera pe materiale textile
  • Miros placut, usor cam tare, care insa dispare in cateva minute. Mai mult: nu miroase a autobronzant, deloc (e drept ca am folosit-o doar seara, insa nu am simtit absolut nimic nici peste noapte, nici dimineata).
  • Pretul redus: 6.99 lei
Ce nu mi-a placut:
  • senzatia de piele care tine imediat dupa aplicare
Cum o folosesc: utilizez intai un peeling, urmat de o masca de fata hidratanta. Dupa ce indepartez masca aplic autobronzantul pe fata, gat si decolteu, inclusiv pe urechi si sub pleoapele inferioare, respectiv pe arcade, sub sprancene. Las cateva minute sa intre in piele, apoi pulverizez apa de trandafiri si in continuare folosesc crema de ochi si cea de fata pentru noapte. A doua zi tenul pare usor atins de razele soarelui si efectul se mentine 3-4 zile.
Am decis sa o folosesc doar o data pe saptamana deocamdata, insa nu exclud reducerea intervalului la 3 zile in lunile care urmeaza.

Un comentariu :

  1. Magazinul asta e si solutia problemelor mele!! Gasesc acolo tot ce imi doresc si la un pret bun! Cred ca o sa incerc si eu autobronzantul, fata mea este la fel de alba in comparatie cu corpul :(

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...