duminică, aprilie 28

New l'Oreal Nude Magique BB Cream

Da, e tot un BB cream, l'Oreal nu se multumeste cu unul singur si de aceasta data se apropie mai mult decat cu varianta Total Repair 10 de cum imi imaginam ca ar trebui sa fie si sa arate produsele respective.



Mai mult, vanzatoarea m-a atentionat sa nu ma sperii, caci arata ca o crema (alba), dar nu e doar o crema. Nici nu as fi vrut sa arate altfel, genul de BB cream care arata a tinted moisturizer e deja binecunoscut si nu ma incanta in mod deosebit.


Si intr-adevar incepe sa sa transforme...

 
 ... si in final arata cam asa
 

Ce nu mi-a placut, in primul rand, este faptul ca e mult prea lichida, se pierde mult produs la aplicare si, datorita faptului ca e matifianta, se intinde greu spre deloc. Cred ca greseala mea a fost si ca nu am folosit o pensula, m-ar fi ajutat mult in acest proces. Se observa cat este de inchisa nuanta in ultima poza, am lasat intentionat contrastul cu pielea, insa cred ca in viitorul apropiat va fi numai buna, daca pun la socoteala faptul ca deja folosesc autobronzant pe fata, urmeaza sa ma uniformizez din acest punct de vedere. Alt aspect: de acoperit nu acopera absolut nicio imperfectiune, insa faptul ca matifiaza si inca pe durata unei zile intregi (pe ten gras) ma face sa o iau totusi in considerare chiar si in cazul anotimpului cald.
Nu m-am hotarat inca daca o sa cumpar varianta full-size, insa mostrele le-am folosit cu mare placere.



Un comentariu :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...