duminică, iunie 9

Flormar Light Summer

Flormar a scos o colectie noua pentru vara 2013, insa, dupa experienta de anul trecut (cred ca am mai povestit, la stand au pus in vanzare colectia de vara in... decembrie, de Craciun, poate ceva mai devreme, dar totusi in sezonul toamna-iarna), nici nu ma asteptam sa am ocazia sa gasesc noile lacuri de unghii asa de repede. Am fost asa de surprinsa, incat am intrebat si de pudra Deluxe Multi Effect Powder. Surpriza: aveau si pudra, doar ca nu aveau testere, asa ca nu mi-a trebuit mult sa o conving pe vanzatoare ca vreau neaparat una, dar as prefera macar sa vad cum arata mai intai. Dupa minute bune de deliberare (imi facea cu ochiul si nuanta cea mai inchisa, cu mult bronz), am ales varianta intermediara in DM01 (n-as fi zis, au o metoda interesanta de a denumi nuantele, deoarece exista una mai deschisa). Culorile se pot folosi individual sau combinate cate doua, trei sau... toate. Pigmentatia este decenta si ofera o nuantare finuta si rezistenta. Trebuie insistat un pic, insa rezultatul final este natural si purtabil pe perioada zilei, sclipiciul este foarte fin si nu arata incarcat.


 (Spoiler: urmeaza swatch-uri nereusite, cel de sus e rezultat din amestecarea nuantelor)


La oje m-am repezit din prima sa iau doua nuante, cautam un portocaliu nude, dar nu aveau toate culorile, asa ca mi-am luat un nude simplu as usual, on the safe side (LS09) si un bleu nude (LS03), de ciuda ca nu aveau portocaliu. Abia asteptam sa ajung acasa sa le incerc, insa ma asteptam si nu prea ca denumirea lor consacrata, si anume light summer sa fie chiar light.
Prin light inteleg sheer, am inteles ca se jongleaza cu o baza de oja alba in cazurile de genul, dar am vrut sa vad totusi cum sta treaba si nu am aplicat nimic altceva decat oja-propriu-zisa, astfel ca am obtinut rezultatul de mai jos cu 4 straturi, fara base si top coat. Nu e nici prima nici ultima oja la care o sa aplic cate straturi e nevoie ca sa obtin rezultatul dorit, dar pentru mine nu reprezinta un dezavantaj neaparat. In rest, s-a uscat frumos, fara bule si rezista eroic dupa spalat, frecat etc. In consecinta, abia astept sa apara si nuantele lipsa (vreo 4 la numar) si sa imi iau revansa.


6 comentarii :

  1. Eu de la Flormar am incercat doar ojele Crackle. Cred ca trebuie sa ma indrept si catre alte produse :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mai nou au si rujuri si pudre fainute, merita sa incerci :)

      Ștergere
  2. mie imi place cum arata pudra! sa o folsoesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, sa stii ca am folosit-o deja, imi place si mie.

      Ștergere
  3. Imi place super mult nuanta ojei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte faina, sa stii, ai putea sa o incerci :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...