duminică, iunie 23

The good and the bad...

Incriminatele in cazul de fata sunt doua produse de la Yves Rocher, din game paralele:
  • Tradition de Hammam Oriental Velvety-Skin Scrub: exfoliant pentru corp ce asociaza uleiul de argan bio, argila marocana si pudra din samburi de argan cu proprietati exfoliante si
  • Tiare Self-Tanner Moisturizing Lotion Face and Body: lapte autobronzant pentru fata si corp cu proprietati hidratante  

Astfel, am inceput cu exfoliantul: deschid recipientul si ma impresoara un miros greu, oriental, nu neaparat neplacut, care totusi nu ma impiedica sa merg mai departe. Textura sa in schimb ma pune usor pe ganduri: densa, cu particule de diferite dimensiuni, intr-o baza gel-crema care nu face spuma si se intinde cu dificultate, dar din fericire de clatit se clateste destul de rapid. Desi scrie expres *a nu se folosi pentru ten*, nu ma pot abtine sa nu fac o incercare. Prima si ultima. Pe corp, insa, rezultatul e satisfacator, pielea ramane curata, fina, insa simt nevoia sa completez ritualul cu gel de dus (prefer ordinea asta).


Pasul urmator, autobronzantul: este o placere sa il aplic, are textura light si se absoarbe foarte rapid. Nu necesita inca o crema, pare destul de hidratant, insa pe fata aplic totusi o crema usoara de noapte. Mirosul initial este floral si placut, nu se transforma in mirosul obisnuit al autobronzantelor. Dimineata tenul arata putin atins de soare, nu se observa o culoare care sa faca nota discordanta cu restul corpului. Cel mai mult ma bucur ca pentru mine nu este comedogen.

In concluzie, ma felicit ca am varianta mini in cazul exfoliantului, mi se pare ca se consuma repede si mult la fiecare aplicare, insa, avand in vedere ca nu mi se pare potrivit, acest fapt nu poate decat sa ma bucure.
In schimb, autobronzantul il folosesc doar pentru ten, ca sa imi ajunga cat mai mult, imi place mult ca are efect subtil si se poate regla nuanta obtinuta dupa cateva aplicari.

5 comentarii :

  1. Si eu eram parca tentata de exfoliantul de la YR. Dar tinang cont ca am trei care isi asteapta cumintele randul, am zis sa mai astept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai am niciunul momentan, ma gandesc ca dupa ce termin cu cel de mai sus sa ma intorc la good old coffee. Sunt insa curioasa tu ce mai folosesti ;)

      Ștergere
    2. Am terminat ieri cel de la Palmolive. Urmeaza un review maine cred. Acum am cel de la Balea Buttermilk & Lemon. Primul il recomand din inima. Al doilea e in teste.

      Ștergere
    3. Parca ne-am vorbit, Balea l-am terminat si eu de curand, mie mi-a placut mult. Astept sa vad ce mai scot, sunt curioasa de editiile limitate. Iar de la Palmolive, te referi la cel albastru banuiesc.

      Ștergere
  2. As vrea si eu sa incerc autobronzatul, sunt alba ca laptele. :(
    Te-am nominalizat la un award la mine pe blog, sper sa iti placa si sa il faci si tu: http://destiny-of-a-star.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...