sâmbătă, iunie 15

Spotted: Maybelline Color Whisper

In asteptarea deja faimoaselor farduri crema Color Tatoo (eu tot sper sa apara), mi-am aruncat ochii pe un stand Maybelline si se pare ca in ceea ce priveste rujurile au fost mai darnici: 8 nuante de Color Whisper (am inteles ca ar fi de fapt... 12) nou aparute se lafaiau pe un display central.

Nuantele care mi-au placut:
  • Lust For Blush - my lips but better
  • Mocha Muse - bej nude aproape transparent

In rest mai erau:
  • Coral Ambition
  • Orange attitude
  • Who Wore it Red-er
  • Oh La Lilac
  • Made for Magenta
... si inca o nuanta pe care nu mi-o amintesc nicicum, poate reusesc sa o depistez din poza dupa ce o descarc.
LE: Epic fail, nu-mi dau seama nici acum.

6 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Cred ca e singurul motiv pentru care mai scanez stand-urile Maybelline, in rest am cam tot ce mi-ar trebui de la ei :)

      Ștergere
  2. Nu sunt eu fana luciurilor de buze & co, dar Mocha Muse arata bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu prea mai sunt adepta gloss-urilor, insa genul asta de produs parca m-ar tenta.

      Ștergere
  3. :) Arata foarte dragut, dar nu stiu sigur daca imi voi lua vreo nuanta..
    Sunt si eu curioasa de Color Tattoo..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as prefera de departe un lip butter de la Revlon, insa cine stie cand si daca voi avea ocazia. De la Color Tatoo in schimb, deja am pus ochii pe cateva nuante.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...