duminică, iunie 16

First impression: Lush Ro’s Argan Body Conditioner

Trecand peste impresia initiala, ca arata ca o crema de ochi, fara sa vad sau sa citesc cum se numeste produsul care se afla de fapt in cutie, Ro's Argan Body Conditioner* a reprezentat o noutate pentru mine, fiind mereu interesata sa incerc produsele Lush (mai ales de cand nu mai avem magazin in zona...).
Bun, acum ca m-am lamurit ca nu e crema, citesc mai departe si aflu ca este un balsam pentru corp, care se foloseste la fel ca balsamul pentru par: se aplica pe pielea umeda, se lasa sa actioneze cateva momente, apoi se clateste.
Dat fiind ca am doar varianta mini, nu m-am avantat sa o incerc decat ca si crema de maini... si antebrate. Am folosit-o deja de cateva ori, mai mult pentru ca m-a impresionat mult mirosul, foarte placut, dulceag si floral in acelasi timp, care persista ore bune (3-4 in cazul meu). Senzatia dupa aplicare este foarte faina, la fel si dupa clatire, si chiar am repetat operatiunea de spalare pe maini de cateva ori in decursul urmatoarei ore, pentru a vedea cum si cat se pastreaza din caracteristicile initiale. Pielea nu ramane lipicioasa, nu se simte senzatie de textura grasa in urma si mi se pare un produs ideal de folosit pentru o hidratare de moment in cazurile in care cremele onctuoase care trebuie masate mult si apoi dureaza pana se absorb nu sunt o optiune demna de luat in considerare.
Nu cred insa ca l-as folosi ca si crema de corp, deoarece nu as avea rabdare sa ma clatesc de doua ori  si nici sa spal cada de fiecare data. Mai degraba as prefera o crema de genul pentru a o purta in geanta pe post de crema de maini, indeosebi acum, vara, cand pentru mine hidratarea este de cele mai multe ori o problema (nici creme, nici apa suficienta, sad).



 * Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

4 comentarii :

  1. Eu vara prefer cremele cu textura usoara pentru maini. Sau gelul antibacterian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru maini mi se pare usoara, inclusiv vara, insa pentru corp nu prea.

      Ștergere
  2. Am avut si eu o mostra si mi-a placut. Mireoseam tare dragut dupa ce il foloseam. :) Am vrut sa mi-l si cumpar in varianta normala, dar mi se pare prea scump. :(
    O alta crema de dus de la Lush, care mi se pare ca miroase si mai bine este Turkish Delight, dar tot asa scumpa. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna bine si Turkish Delight, dar intr-adevar mi-ar placea si mie niste gramaje mai mici si ... accesibile.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...