duminică, decembrie 8

dm gift idea: Alverde Korperbutter Set

Si acest mini set, numai bun de oferit in dar de sarbatori, imi revine... mie. Ei bine, o sa il impart, totusi, cel mai probabil cu mama, pentru ca avem amandoua aceeasi tendinta de a folosi genul asta de produse drept creme de maini.
Ideea e ca mi-a atras atentia prin ambalaj, arome si, nu in ultimul rand, pret. Setul contine trei mini produse (50 ml fiecare) si costa 19,9 lei.


Cele trei varietati de unt de corp sunt, in ordinea directa a preferintelor mele:
  • unt de corp cu miros de mar copt: au nimerit la fix aceasta aroma, nu pare deloc artificiala si nici nu e foarte dulceaga, nici nu mi-as fi imaginat ca o sa imi placa atat de mult dupa o singura utilizare
  • unt de corp cu vanilie si scortisoara: nu sunt mare fan scortisoara, insa in aceasta combinatie in care se simte mai mult vanilia pot sa zic ca o completeaza perfect
  • unt de corp cu merisoare si ciocolata: mi se pare cel mai departe de gusturile mele dintre cele trei variante, insa e doar o preferinta personala, aleg mai degraba combinatiile comestibile de fructe cu ciocolata
Setul reprezinta o combinatie reusita de arome pentru acest sezon de la Alverde, am mai incercat in trecut tot un mini unt de corp de la aceasta firma, insa nu m-a incantat peste masura, asa ca o vreme am ocolit produsele lor. Insa, odata cu aceste editii limitate, se pare ca au umblat nu doar la ambalaje, ci si la compozitie, produsele fiind mai pe gustul meu, dat fiind ca au arome mai delicate si texturi non-grase.



9 comentarii :

  1. Buna,
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Magia sarbatorilor te va cuprinde chiar de astazi.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am luat si eu, imi place tare mult! Mai ales cel cu mar copt :D Sunt primele unturi Alverde pe care le incerc si sunt multumita de ele. Sa le foloesti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, la fel si tu. Ma bucur ca iti plac, produsele Alverde sunt de cele mai multe ori niste surprize placute.

      Ștergere
  3. Ce set dragut! Am trecut si eu prin Dm ieri, dar nu l-am vazut :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fainut, eu il ochisem mai demult, dar am tot amanat sa ma duc dupa el.

      Ștergere
  4. Cat de dragut e setul! Nu am mai trecut de mult timp prin DM, nu stiam de existenta lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sut cateva chestii, tot asa seturi de iarna, mi-a mai placut unul cu gel de dus, crema de maini si de corp cu ceva fructe de tonka (parca).

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Din pacate cred ca au fost editie limitata si s-au epuizat repede. Mi-ar fi placut variantele full size.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...