duminică, decembrie 29

Concealing, highlighting...

Erau vremuri cand nu foloseam deloc corector, anticearcan, etc. (poate ocazional, mi-aduc aminte de un corector verde de la Seventeen, tare drag mi-a fost, dar era pentru alte probleme si asta e alta poveste). Insa anul acesta am inceput sa simt nevoia unor astfel de produse, pe care le-am integrat treptat in rutina de machiaj zilnica. Acum, dupa mai bine de jumatate de an, constat ca nu doar ca le folosesc in fiecare zi, ci si ca le aplic cu mult spor, astfel ca aproape le-am consumat. Plus ca initial puneam doar o picatura, acum am mai elaborat desenele.


Dat fiind ca fac parte din categoria celor care arata mai obositi dupa vacante decat in timpul saptamanii, am revenit dupa Sarbatori cu impresia ca acestea au fost cele mai utilizate produse pe parcursul ultimei saptamani. Ma gandesc sa le prezint in ordinea aplicarii si implicit a aparitiei in portfard.

In poza de mai jos, de la stanga la dreapta:
Corector So Perfect Stay in 001 Light de la Miss Sporty , despre care am povestit aici ca il folosesc atat pentru imperfectiuni, cat si pentru cearcane. M-a convins atat prin textura, nuanta (mi se potriveste la fix) si grad de rezistenta. In ultimul timp mi-am dat seama ca ar face pereche buna cu un iluminator, asa ca am apelat la inca un produs.
Aici intervine in scena Lumi Magique de la l'Oreal, nuanta 02 Medium (acum ca scriu despre ele mi se pare ca le-am ales fix invers, corectorul deschis la culoare si iluminatorul inchis, insa se poate observa din poza ca doar par asa, dupa denumire) si il folosesc pentru a ilumina zona dinspre nas spre pleoapele inferioare si imediat sub sprancene (truc pentru ziua dinaintea pensarii, cu cat produsul utilizat are putere de acoperire mai buna, cu atat se observa mai putin firele crescute deja).


Si, dupa ce am incheiat cu etapele de acoperire si iluminare, urmeaza definitivarea machiajului ochilor cu ajutorul unui creion nude, in cazul de fata este vorba de Scandal'Eyes de la Rimmel in nuanta 005 Nude (cum altfel?). Imi place mai mult decat alte creioane de genul deoarece este rezistent si nu se aduna pe parcursul zilei, insa se intinde usor la baza genelor inferioare in timpul aplicarii datorita consistentei sale cremoase (inca incerc sa trec peste acest mic dezavantaj).

Cam asta ar fi ritualul de bal mascat (ca tot e sezonul), intr-o zi foarte buna as mai avea nevoie doar de pudra, rimel si sprancene conturate si as fi gata de iesit pe usa, insa inca n-a venit ziua respectiva.
But a girl can dream...

3 comentarii :

  1. :) nu am folosit niciunul dintre produsele de astazi. Te pup, La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ti-ar placea highlighter-ul de la l'Oreal :) La multi ani si tie!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...