duminică, noiembrie 9

hashtag bbmcluj, first take

Aseara a avut loc un event marca #bbmcluj, sustinut de catre centrul de frumusete Farmec si organizat de catre Cleo de la Passion for Stylish Life, Laura de la Classy and Pink si Anca de la All Made Up!, care s-au achitat inca o data cu succes de sarcina pe care si-au asumat-o.


Atmosfera a fost una deosebit de relaxata, ideile s-au conturat in subiecte de conversatie si sala de sedinte a servit doar ca pretext pentru o discutie ca intre cunostinte vechi. Aflat la a treia editie, evenimentul s-a desfasurat ca o dezbatere deschisa pe tema relatiilor cu colaboratorii si pregatirea unui media kit. A urmat evaluarea feedback-ului pe care acestia il ofera, prezentarea fiind facuta de catre Luiza, Online Communication Manager la Oriflame Romania.


Prima impresie a fost oferita de catre goodie-bag-ul de la Farmec si indeosebi de (inca o) nuanta de gri, preferatele mele in acest moment, pe numele ei It's Freezing Out There, din noua colectie de toamna.



In pauza am degustat bunatati raw vegane de la Rawana si am resuit sa focusez orice in afara desertului...


Ne-am simtit bine si nici nu am bagat de seama cum a trecut timpul. Acasa am adunat la un loc cadourile oferite si le-am desfacut


Si sa nu uit ca pe langa prajiturele am gasit si un ravas, cazut din intamplare intr-una din pungutele de cadouri


Si am primit o diploma (nu ma asteptam), pe care am aranjat produsele care mi-au atras atentia cel mai mult si care sunt primele cu care o sa am de-a face (deja mi-am facut planuri).


Si, intr-un final, inspiratia pentru dress code



Nu in ultimul rand felicitari inca o data organizatoarelor, multumiri si pe aceasta cale pentru invitatie si surprize si tuturor participantelor pentru o seara frumoasa si o companie placuta.



6 comentarii :

  1. Vai, cat de mult mi-am dorit sa particip si eu anul acesta, dar am fost plecata din tara. Sper ca anul viitor sa nu-mi intervina nimic si sa pot face cunostinta cu voi toti, bloggeri Clujeni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( stiu cum e, nici eu n-am reusit sa ajung anul trecut si mi-am zis ca de data asta nu mai ratez. Asteptam cu drag sa ne cunoastem, poate facem cumva si nu lasam sa mai treaca inca un an :)

      Ștergere
  2. Foarte dragut! Si mie mi se pare tare simpatica oja Farmec. Astept un notd cu ea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, o sa ma straduiesc sa nu se lase asteptat :)

      Ștergere
  3. Ma bucur ca te-am cunoscut Ioana. Chiar a fost o seara frumoasa alaturi de voi, fetelor. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur si chiar ne-am simtit bine :) La cat mai multe intalniri!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...