duminică, noiembrie 30

Oriflame true perfection refreshing eye illuminator

true perfection refreshing eye illuminator with silk tree extract* de la Oriflame mi-a atras atentia in primul si in primul rand datorita aplicatorului de tip bila metalica care se presupune ca ajuta la o mai usoara si mai profunda absorbtie a produsului in piele.
Destinat sa acţioneze impotriva cearcanelor, a pungilor de sub ochi si a primelor linii de expresie, si sa previna primele semne de imbatranire a pielii, acest iluminator al zonei din jurul ochilor se prezinta ca o crema fluida, ce ofera o senzatie imediata de catifelare.


Am folosit acest produs in fiecare seara in ultimele trei saptamani si tot nu m-am obisnuit cu aplicatorul minune: mi se pare ca aplicarea e usor mai dura decat in cazul utilizarii degetului inelar, in plus, neavand control tactil, am constatat ca se elibereaza o cantitate de crema aproape dubla decat daca as avea de a face cu un aplicator obisnuit sau deloc. In consecinta, probabil ca voi avea nevoie de o alta crema de ochi mult mai repede decat in mod normal, fiindca mi se pare ca se consuma vazand cu ochii (no pun...)
In rest, numai de bine, crema se absoarbe usor, iar dimineata zona de sub ochi arata odihnita si luminoasa, considerand ca este un produs de prevenire a efectelor inaintarii in varsta, isi face treaba si mentine elasticitatea pielii acestei zone mai sensibile si predispuse de obicei la riduri premature.


In general nu am probleme majore cu cearcanele sau pungile de sub ochi, astfel ca nu ma pot pronunta sub acest aspect, insa cred ca o crema nu poate decat in cel mai bun caz sa amelioreze vizual aspectul acestora.
De asemenea, nu folosesc dimineata crema de ochi, astfel ca ramane intrebarea daca acest iluminator constituie sau nu o buna baza pentru machiaj.

* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

2 comentarii :

  1. am avut si eu candva un aplicator de genul, dar nu m-a incantat.
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aplicatorul e problema si la mine, crema e ok :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...