marți, ianuarie 13

10 beauty resolutions

Si a fost o data ca niciodata si mi-am promis ca nu fac rezolutii, insa anul acesta cred ca va fi anul exceptiilor.

1. Fara glitter sau sidef la oje sau rujuri, cred ca e o vreme pentru orice si acea vreme a cam trecut
2. Cred ca asta inseamna sa iti recunosti varsta: fară nuanțe turbate pe unghii, insa ma gandesc sa compensez prin haine mai colorate, deja intram intr-o uniforma oarecum monocromatica
3. Fara lipgloss, pe langa ca am mai multe decat pot purta, am descoperit ca le folosesc de multe ori ca balsamuri de buze, deci nu isi prea mai au rostul
4. Sa folosesc creme de corp mai des, macar in-shower ca asa nu mai am nicio scuza
5. O sedinta de microdermabraziune mi-as dori, macar ca sa vad ce pierd
6. Asta e una mai aparte, sa ma vopsesc în culoarea anului, am vazut o nuanta superba de brown auburn care mi-a facut cu ochiul
7. Sa trec (fara exceptii) la creme de ochi antirid si sa raman in sfera lor (pana acum tot alternam cu uleiuri sau creme nutritive)
8. Sa imi aloc timp pentru creme cu SPF cat mai des, daca nu pe fata, macar pe maini, ca si asa acolo se vad efectele mai intai
9. Mi-am propus candva sa imi iau macar o data la cateva luni un produs high end, sa speram ca anul asta o sa ma tin de cuvant, ca deja am o lista care se tot extinde
10. Să scriu mai des pe blog, asta era de asteptat, am constatat ca stau rau de tot la acest capitol

2 comentarii :

  1. mie imi plac sclipicioasele pe unghii, dar cate o unghie-doua la mana, ce e prea mult strica. Bafta la realizat obiectivele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult, poate daca le astern pe hartie o sa mearga mai bine.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...