duminică, ianuarie 18

14 for 2014 part I

Si pentru ca trece luna ianuarie si n-am facut topul, anul acesta m-am gandit ca produsele care merita amintite se inscriu numai bine intr-o postare de acest tip.


Pentru ca nu am gasit cate un produs preferat din fiecare categorie, le-am aranjat random si mi-au iesit la fix sapte produse de ingrijire si inca sapte de makeup, asa ca le voi trata in doua postari separate.


  • Balea Reinigungs-Ol-Fluid despre care am povestit aici, pana la urma s-a dovedit a fi un demachiant foarte fain, din momentul in care am jonglat cu cantitatea aplicata si cu diverse metode de indepartare; bureteii demachianti si o cantitate redusa de produs demachiaza atat tenul, cat si ochii.
  • Cu Batiste Dry Shampoo e o amicitie mai veche, insa abia in 2014 mi-am cumparat varianta full size. L-am incercat si pe cel simplu, insa cel pentru par saten si brunet se pare ca mi se potriveste mai bine si m-a ajutat sa-mi aranjez coafura, facand parul mai usor de manevrat si oferindu-i volum.
  • Charcoal and Black Sugar Mask and Scrub de la Freeman a ramas un produs preferat pe tot parcursul anului, imi place in continuare textura, modul in care se dizolva daca este indepartat prin miscari circulare si cum arata tenul dupa utilizarea sa.
  • I Love... Blueberry & Smoothie Body Scrub e un produs de corp absolut minunat, cu textura densa, cremoasa, cu particule exfoliante delicate si care nu usuca pielea. L-am folosit indiferent de anotimp si mi-a placut la fel de mult.
  • Nivea in-shower body lotion a fost un bun raspuns la problema mea cu aplicarea cremelor de corp. Am inceput sa o folosesc asta vara si de atunci am cumparat pe rand fiecare din cele patru variante aparute si pot sa spun ca mi-au placut toate, fiecare in felul ei. Macar asa nu mai raman cu creme de corp nefolosite sau expirate, daca stiu ca se clateste parca ma imbie sa o folosesc mai des.
  • Hawaiian Tropic Satin Protection Sun Spray Lotion SPF 20 a fost tot un produs descoperit peste vara, de mult imi doream, sa incerc ceva din aceasta gama si ma bucur ca am facut-o, deoarecemi-a facut o super impresie de la prima utilizare. Am folosit-o pana la ultima picatura (pentru ca recipientul permite acest lucru) si de abia astept sa vina vara sa ne reluam prietenia.
  • Ivatherm Multiperformance body cream a fost tot un rasfat, dar pentrui maini, dupa cum am povestit deja si desi exista si crema de maini separat in aceasta gama, nu ma deranjeaza sa o folosesc doar pe aceasta. A facut fata cu brio si iernii friguroase si a ameliorat efectele adverse ale produselor agresive de curatenie.


4 comentarii :

  1. Eu sunt dependenta de Batiste, il folosesc saptamanal! Si crema sub dus de la Nivea imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu o sa ajung dependenta, deja il folosesc mai mult decat saptamanal. Si crema de la Nivea incerc sa o folosesc la fiecare dus, dar inca nu-mi iese :)

      Ștergere
  2. am notat uleiul de demachiere de la Balea, l-am mai vazut pe blogosfera, o sa ma uit dupa el cand ajung intr-un DM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte fain, sper sa iti placa si tie ☺

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...