joi, ianuarie 22

14 for 2014 II

Si produsele de machiaj care constituie partea a doua a postarii cu preferatele anului 2014 sunt urmatoarele:



  • Oja Lancome l´Absolu Nu in nuanta 304 Rose Dentelle a fost una din cele mai faine nuante si texturi de oja achizitionate in anul care a trecut, e o nuanta clasica si atemporala care merge de minune in orice anotimp.
  • Revlon Color Stay Ultimate Suede Lipstick in nuanta 025 Socialite despre care am mai povestit si care castiga premiul pentru cea mai misto textura la un ruj mat si de asemenea cea mai buna rezistenta la transfer (pacat ca pleaca Revlon, again).
  • Bourjois Rouge Edition Velvet in nuanta Happy Nude Year cred ca a fost descoperirea blogosferei anul trecut si pana la urma m-a convins si pe mine. L-am purtat prima data la o petrecere si m-am minunat uitandu-ma in oglinda, multe ore mai tarziu, de cum se prezinta: s-a estompat frumos si arata ceva in genul my lips but better but without much makeup.
  • Rimmel London Eye Shadow Stick by Kate Moss no. 100 Rose Gold a fost o surpriza placuta, de fapt creioanele din gama asta m-au impresionat prin rezistenta si versatilitate: se pot aplica si pe post de baza pentru fardul de pleoape, dar si drept contur. Combinatia mea preferata consta intr-o dunga grosuta pe pleoapa superioara, peste care aplic pe toata pleoapa mobila un fard compact in nunata Patina de la MAC (il recomand cu mult drag, e una din cele mai faine nuante medii cu care am avut de-a face).
  • Maybelline Color Tattoo raman in topul preferatelor si anul acesta, intre timp a aparut si la noi gama Leather, din care face parte si nuanta din poza, Creamy Beige, un bej usor auriu (kind of a dupe pentru Burberry in nuanta Pale Barley, dar sub forma cremoasa). A fost cea mai utilizata dintre nuantele pe care le detin, a depasit chiar si On and On Bronze. Intre timp am descoperit ca cel mai bine se aplica cu o pensula, mai ales in cazul in care nu se mai aplica alte farduri peste.
  • Crema blurare riduri Gerovital H3 Evolution*: 2014 a fost anul surprizelor Farmec, acest produs e inca unul din seria celor nou aparute care chiar merita achizitionate pentru ca fac ceea ce promit. Am tot intentionat un review separat, insa probabil ca anul acesta se va si materializa, ideea e ca reprezinta o alternativa mai ieftina, dar perfect valabila pentru primerele gen POREfessional de la Benefit.
  • Balsamul de buze din gama Glazed Apple de la The Body Shop despre care am povestit deja si care si-a castigat locul ca cel mai bun balsam de buze folosit anul trecut. 
*Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari. 

6 comentarii :

  1. Vai cat imi place Happy Nude Year! E minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ai contribuit mult la decizia mea de a-l încerca si iti multumesc mult pe aceasta cale. Mă bucur că m-am lăsat convinsă.

      Ștergere
  2. Multumim frumos Ioana, abia asteptam sa citim reviewul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu, nu o sa se lase mult asteptat.

      Ștergere
  3. cat de frumos arata oja, chiar mi se pare potrivita pentru orice anotimp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, e o nuanta la care nu m-as fi uitat acum ceva timp, dar acum mi se pare minunata.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...