vineri, ianuarie 2

Nailpolish 2013

I know, I know, raman datoare (big time) cu o poza ca lumea de grup. Insa pana atunci, ceea ce merita mentionat din acest ansamblu...
LE Faimoasele adezive inca nu le-am incercat, insa am toate intentiile bune din dotare.



  • doar doua oje OPI, ambele love at first sight (L-R): Midnight in Moscow, un black red absolut superb (genul care atrage intotdeauna intrebari, si pare mereu altfel, de fiecare data) si Taupe-less Beach, un gri taupe deschis, imi place sa il includ in categoria nude sofisticat.


  • am facut pace in acest an (dupa o experienta mai veche) cu mini ojele l'Oreal si, dupa cum se vede, am avut cateva surprize foarte placute, toate intra in categoria favorite (L-R): Versailles Gold 106Luxembourg Garden 608Parisian Rooftops 603, Power Potion 895 si Eva's Pure Red.


  • am descoperit ojele Cupio (L-R: no. 41 si no.31), care au culori foarte misto, insa ceva din mirosul lor, care dureaza si dupa aplicare, ma impiedica sa le folosesc mai des. Cele nude se aplica foarte usor si fara imperfectiuni, despre cele sidefate n-as putea spune acelasi lucru.


  • am revenit la rosu si lady-like pinks, in mare parte datorita prietenei mele dragi, R., care m-a cadorisit cu o oja minunata de la Collistar, de departe cel mai fain rosu pe care l-am avut vreodata.
  • de la Rimmel un alt rosu foarte frumos, insa de aceasta data genul anilor '50, 506 Central Love Heart a fost preferatul meu de peste vara, mi se pare o nuanta foarte feminina, care complimenteaza frumos pielea bronzata.
  • tot Rimmel, 858 In The Poppy Pink a fost o surpriza deosebita, genul de culoare la care nici nu m-as fi uitat de doua ori acum ceva vreme, insa se pare ca intru intr-o etapa noua si ma reinventez.
  • Oja Lancome l´Absolu Nu 304 Rose Dentelle a fost de asemenea o nuanta noua in colectia mea, am purtat-o cu mult drag si cel mai mult imi place ca este genul atemporal.


  • favoritele mele taupe au virat in acest an spre gri si mov. Pe langa cele doua nuante deja pomenite mai sus, din colectia Farmec toamna-iarna 2014 se remarca It's Freezing Out There*, care e absolut senzationala: culoare, formula, de pret nici nu mai pomenesc (good job, Farmec!).


Si in cele din urma o poza cu cele mai folosite nuante din acest an, pe langa cele de mai sus apar:
  • un nude foarte misto tot de la Rimmel, Rain Rain Go Away 711 si 
  • un glitter genial, cum ii spune si numele, de la Flormar no.GG05 Phone Rings (acoperire maxima dintr-un singur strat)


Si cateva swatch-uri (L-R, U-D)
  • Rimmel Rain Rain Go Away
  • l'Oreal Eva's Pure Red plus Glitter Flormar
  • OPI Midnight in Moscow
  • l'Oreal Luxembourg Garden 608
  • Rimmel In The Poppy Pink
  • Lancome l´Absolu Nu 304 Rose Dentelle
  • Farmec It's Freezing Out There
* Produsele astfel marcate au fost oferite in urma unei sponsorizari.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...