marți, noiembrie 1

October favourites

Imi facusem multe sperante pentru luna asta, ca o sa am material pentru postari, ca era si ziua mea... insa n-a fost sa fie, mi-am facut socotelile mult prea devreme. Insa am cateva produse la care li se potriveste titlul de favorite. 
Dupa cum urmeaza:

  • Laptele demachiant vitaminizant Cosmetic Plant pentru ten normal si mixt, imi place ca il pot folosi si pentru demachiat si pentru curatarea tenului dimineata. Nu stiu, cumva parca ma binedispune cand ii vad culoarea.
  • Gliss Oil Nutritive Wonder Serum anti-varfuri despicate, il folosesc de cum a venit frigul, mai ales ca sa nu mi se incalceasca prea tare varfurile. Mi-ar fi placut totusi un alt miros, ma tot gandesc cum sa il botez.
  • Axe Dark Temptation deo-stick, miroase fain si pare un piiic mai bun decat un deodorant obisnuit din gamele pentru femei, pana nu-mi strica vreo bluza o sa-l folosesc cu drag si spor.
  • Gel de dus cu ciocolata si migdale Marrionaud: l-am primit cadou si l-am folosit in fiecare zi, spre surpriza mea nu usuca pielea si mirosul chiar persista.
  • Nivea baby *lotiune de spalat din cap pana-n picioare*: asta a fost una din chestiile cumparate pentru ca nu stiam ce gel de dus sa-mi mai iau pentru ca nu-mi placea nimic. N-are miros, contine extract de galbenele, nu usuca pielea si poate fi folosit si pe fata si astfel a devenit rapid unul din produsele mele preferate. Daca era bun si pe post de demachiant cred ca se incadra la HG products.


Siii, sapunul de Alep despre care tot vreau sa scriu si nu ajung. Am gasit o varianta cu 70% ulei de masline si 20% ulei de dafin (restul de 10% nu ma ingrijoreaza foarte tare) si l-am folosit pe fata, pe corp, pe par. Cel mai mult mi-a placut cum imi ramane tenul dupa utilizare. Dar, mai multe intr-o postare viitoare.


Cam asta ar fi, se pare ca urmeaza o faza de utilizare a produselor cat mai naturale, mai lipseau uleiurile de ingrijire a tenului si era setul complet. Probabil ca luna viitoare va fi vorba si despre acestea.

LE: De oja se pare ca am uitat, ii multumesc Gabriellei pe aceasta cale. Este vorba de Maybelline Pro Forever Strong in nuanta Marron Glace. Culoarea este foarte faina, textura ojei de asemenea, singurul minus este ca mi se pare ca sare rapid de pe varfurile unghiilor. Macar doua zile intregi de ar tine... sau poate fac eu ceva gresit. Oricum, imi place gama asta, mi-am mai luat deja inca o nuanta si mai sunt inca 2-3 care isi asteapta randul.

4 comentarii :

  1. Arata incantator sapunul de la Le Petit Olivier. Mereu m-am minunat de ambalajele acestei firme!

    Eu cu gelul de dus de la Marriounaud nu m-am intelef foarte bine. Am avut varianta cu caramel si mi s-a parut ca nu curata foarte bine pielea. La capitolul aroma excela: mirosea toata casa cand faceam baie :D

    Spray-urile Gliss imi plac la nebunie!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. gel de dus cu ciocolataaa...am si eu unul , nu stiu de unde...mai este putin in el...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. si oja? imi pare o culoare foarte faina dar nimic despre ea ... ;o(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha, probabil am uitat de ea. O sa editez mai sus, mersi de atentionare.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...