duminică, septembrie 18

First Impression: LRP Effaclar K

Un pas mare pentru mine a fost acela ca am reusit sa ma hotarasc ce anume sa-mi cumpar, deoarece eram nehotarata asupra careia dintre creme sa ma opresc. Si, intr-un final, influentata in mare masura de informatiile din blogosfera, am ales Effaclar K de la La Roche Posay. Scrie ca e formula imbunatatita, insa cum n-am mai avut-o, nu pot verifica aceasta informatie.

Am folosit-o doar cateva zile, asa ca pana acum am observat ca:
- o cantitate redusa e suficienta pentru intreaga fata
- are un miros placut si discret (oare de ce ma asteptam sa nu aiba sau sa miroasa a medicament?)
- pastreaza tenul mat  6-8 ore in cazul meu



Motivul pentru care momentan nu o mai folosesc este acela ca inca folosesc autonbronzant pentru fata si nu sunt lamurita daca are rost sa folosesc o crema cu ingrediente active in paralel. Deci, o sa revin la ea atunci cand discrepanta de nuanta dintre ten si decolteu se va reduce semnificativ. Pana acum insa, pot spune ca mi-a placut mai mult decat ma asteptam.


2 comentarii :

  1. buna ,de unde ai cumparat aceasta crema?de pe ce site sau farmacie?ms mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gaseste in farmacii, eu am luat-o din Helpnet.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...