joi, februarie 9

Tag My nail polish obssesion

Gina Cristiana mi-a oferit acest tag pe blogul ei (cred ca incep sa ma regasesc in descrierea tag-ului, am cam multe obsesii), asa ca urmeaza o noua postare despre oje si lacuri de unghii. Din pacate, fara poze de aceasta data.

1. Care este firma ta de oja preferata?
In momentul de fata, OPI all the way, sunt intr-o perioada cand tanjesc intruna dupa cate o oja de a lor.

2. Oja cu sclipici sau fara?
Si, si. Mai mult sclipici acum, probabil si din cauza anotimpului si a dispozitiei.

3. OPI, China Glaze sau Essie?
Nu am folosit China Glaze sau Essie, desi mi-as dori mult sa le incerc, atunci as avea ce sa compar.

4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
La 2-3 zile, cand imi vine vreo idee sau cand imi cumpar vreun lac de unghii nou. Problema e ca imi cumpar cate doua deodata, si atunci imi schimb lacul de pe o zi pe alta.

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
In ultima vreme, taupe/gri. Nu cred ca o sa-mi treaca curand.

6. Culori inchise sau culori deschise?
Both. Totusi, cred ca mai degraba culori inchise, sau culoarea pielii. Cele foarte deschise mi se pare ca nu mi se potrivesc.

7. Ce ai pe unghii in momentul asta?
Bourjois Rose Lounge.

8. Oja mata pe unghii, in or out?
Dupa mine, cam out. A avut deja o perioada de glorie, cam scurta, insa asta nu inseamna ca va intra intr-un con de umbra. O sa se mai poarte o vreme.
Nu am nicio oja mata, mi-am luat doar top coat-ul matifiant de la Rimmel si l-am folosit de... 2-3 ori.

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Sincer, nu. Poate pentru ca n-am avut niciodata unghii pentru asa ceva si nici indemanare sa-mi fac acele dungi perfecte. Foloseam creion alb care se da pe sub unghii.

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Ha, ha, inca n-o am, Midnight in Moscow de la OPI ar fi the one
Dintre cele din colectia personala, cele inchise la culoare (vampy colours) cu sclipici ar fi preferatele in momentul de fata. Imi place nu neaparat sa port, cat si sa vad manichiuri in nuantele respective.
Ma si duc sa-mi fac unghiile, acum ca mi-am adus aminte de culorile astea.
LE: La Maybelline Forever Strong 362A Ruby Vamp ma refer, a fost editie limitata mai demult.

Daca ar fi sa dau tag-ul mai departe, Meg, Epurica, Nimphetamin si Testaholic ar fi primele mele alegeri, daca nu l-au facut deja. Si ramane deschis in blogosfera oricui mai vrea sa il preia.

4 comentarii :

  1. uite aici un site cu oje china glaze accesibile http://www.beautyjoint.com/index.php?route=product/category&brand=12&path=4
    mi-au placut tare mult raspunsurile tale :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc... si multumesc.
      Pentru mine, accesibile inseamna in magazine, sa pot sa stau o ora uitandu-ma la ele. Nu ma atrage deloc sa iau ceva de pe net.

      Ștergere
    2. Nici eu nu pot sa iau de pe net, trebuie sa le pipai, sa le testez pe unghie, ca daca nu se potriveste culoarea cu pielea mea, degeaba e frumoasa...

      Ștergere
    3. Eu le iau si daca nu mi se potrivesc neaparat, tentatia e uneori prea mare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...