sâmbătă, februarie 11

Tea time... three times

Sau despre cum mi-am depasit propriul record: am plecat dupa un anumit sortiment de ceai si m-am intors cu trei sortimente diferite si, mai mult, le-am incercat pe toate in aceeasi zi.


Asadar, nu mai incercasem ceaiurile Teekanne de o vreme, in urma unei alegeri nefericite (cred ca Fresh Orange), ma uitam la ele si treceam mai departe. Insa, dupa ce am auzit ca ceaiul Sweet Cherry este foarte bun, si, mai mult, nu era de gasit, m-am decis sa-mi incerc si eu norocul. Si, pe cand studiam foarte preocupata oferta de pe rafturi, mi-au cazut ochii si pe alte doua sortimente, la care m-am uitat nehotarata (balanta, ce sa-i faci?), dar pana la urma am rezolvat problema si le-am luat pe amandoua.
Abia am asteptat sa ajung acasa sa le incerc.
Prima alegere a fost Granny's Finest si acesta a ramas deocamdata preferatul meu dintre cele trei, are un gust foarte interesant de ... prune si soc. Cred ca pe undeva imi aduce aminte de gusturile copilariei... si de bunica.
Apoi, n-au trecut cateva ore si frigul de afara parca imi facea in ciuda, asa ca m-am gandit sa-i raspund cu aceeasi moneda si mi-am mai facut un ceai. De data asta am optat pentru Magic Moments, un ceai care te incalzeste imediat prin aroma sa puternica de scortisoara (nu e favorita mea, insa in amestec merge).
Si, a venit seara, iar eu stateam ca pe ghimpi: sa mai incerc si cel de-al treilea sortiment, sau sa il las pentru dimineata (singurul moment al zilei cand aleg ceaiurile de fructe)? Dar pana la urma curiozitatea a invins, asa ca nu se lasase bine intunericul si eu savuram o cana fierbinte de Sweet Cherry, cu gust de compot de cirese (pacat ca are doar aroma, restul ingredientelor fiind cu totul altele, nici urma de cirese). E bunut, desi m-a cam dezamagit compozitia.
Cam asta a fost aventura cu ceaiurile Teekanne, nu regret ca le-am mai acordat o sansa, insa raman la parerea initiala, majoritatea nu sunt pe gustul meu, insa din cand in cand mai rasare cate un sortiment care imi face cu ochiul. Tea?... anyone?

9 comentarii :

  1. Ador ceaiurile. Iarna asta am baut mai mult de la Fares insa m-ai facut curioasa cu aceste sortimente. Mai ales sweet cherry :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. eu l-am incercat doar pe Sweet Cherry si pot sa zic ca mi-a placut aroma. m-ai facut curioasa sa incerc si Granny's Finest , puupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ceva. deosebit, o sa-ti placa mult... sau deloc.

      Ștergere
  3. Mie nu mi-a placut Granny.
    Ioana, ieri am 'rasfoit' pagina celor de la Fares si am dat o comanda. Arunca un ochi, poate gasesti ceva interesant!
    Mi s-a parut foarte ok si faptul ca la comanda de 30+ lei ai transport prin curierat inclus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu credeam ca o sa-mi placa.
      Mersi de sugestia cu Fares, am ochit un ceai de roinita de la ei (sper ca nu confund).

      Ștergere
  4. Hmm ce pofta mi-ai facut de un ceai cald.Pe frigul acesta merge perfect.Cel cu bunicuta imi face cu ochiul.
    http://darlyst.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Adr ceaiurile Teekanne.Sweet Cherry si Fruit Love sunt preferatele mele. Eu le mai consum si pe cele de la Fares (cel de iarna si cel energizant cu Kiwi si guarana cel mai mult) dar am descoperit si aromele delicioase ale ceaiului negru cu arome sau verde cu arome.Eu ti le recomand pe cele de la Forsman.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici n-am auzit de Forsman, o sa le caut. Mersi de recomandare.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...