duminică, februarie 5

February shopping report

Cam astea ar fi achizitiile mai recente, majoritatea le cumpar prima data si abia astept sa vad cum o sa ma impac cu ele. Le-am incercat deja, sunt foarte multumita indeosebi de demachiantul Herbagen si de untul de cocos. Servetelele demachiante probabil le voi face cadou, nu le folosesc in mod constant si se usuca inainte sa sa termine (au fost la pachet cu rimelul, altfel nu le luam).
Se poate observa de la o posta ca ma tin tare si nu cumpar nimic din ce-mi face cu ochiul (sunt modesta, I know). Sper doar sa nu inlocuiesc un viciu, ma rog, o obsesie, cu altceva. Deocamdata imi revars frustrarile pe forma si culoarea parului (poate o sa povestesc mai multe zilele viitoare, dar nu promit).


Am strecurat si cutia de ceai in poza, deoarece n-am mai baut altul de cand l-am cumparat. Este vorba de Sonnentor Spice Tea for Women. You should definitely try it, ladies!

3 comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere :) de unde ai luat acel unt de cocos? Sper sa te impaci bine cu toate.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si untul de cocos si ceaiul sunt de la un magazin naturist, ma mir si eu ca le-am gasit, dar pe de alta parte ma bucur ca se diversifica oferta si apar tot mai multe produse, care se gaseau de obicei doar pe comanda/pe net.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...