sâmbătă, februarie 4

A year ago...

Nici macar nu mai tineam minte exact cand am inceput, insa se pare ca astazi se implineste un an de postari pe blog. Ma bucur in continuare ca mi-am oferit ocazia sa ma desfasor intr-un spatiu virtual si personal si, cu mici exceptii, am reusit sa nu fac pauze prea lungi.
In plus, cred ca am devenit mai selectiva la cumparaturi si, recunosc, cand vad un produs nou sau care ma tenteaza, primul gand este sa il iau ca sa pot scrie despre el. Am mai divagat de la domeniul beauty, insa nu-mi pare rau, am de gand sa diversific postarile si in continuare, in fond, e vorba de favoritele mele, indiferent unde se incadreaza acestea.
Happy one year anniversary!

4 comentarii :

  1. La multi ani, te-am descoperit de putin timp insa ti-am citit blogul de la inceput pana acum si mi-a placut foarte mult.Tine-o tot asa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult de urari si aprecieri!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...