luni, martie 26

Buy again: Demachiant bifazic pentru ochi Balea


Am avut cateva tentative de a cumpara acest demachiant, dar de fiecare data am renuntat si m-am intors la cel Yves Rocher cu albastrele. Insa in ultimele luni , cum am tot cumparat diverse de la dm, m-am hotarat brusc sa vad totusi cat de bun este. Si acum sunt la a doua sticluta.
Initial nu mi-a placut, mi se parea ca cele doua faze se separa prea repede, nici nu apucam sa pun demachiant pe dischetele de bumbac. Insa m-am autosugestionat sa trec peste acest aspect pur estetic, avand in vedere ca mi se pare ca isi face treaba destul de bine si nu e nevoie decat de putin produs pentru fiecare utilizare. Tot la aspecte pozitive as putea trece si faptul ca nu lasa pelicula uleioasa dupa demachiere si ca dizolva machiajul in cateva secunde.
Nu am incercat sa il folosesc pentru machiaj waterproof, deoarece nu detin produse de acest tip, insa pentru utilizare zilnica mi se pare chiar ok. Si cand ma gandesc ca atat citisem despre el, incat mi se parea overrated la un moment dat.

Singurul lucru care imi displace, nu stiu exact de ce, este ambalajul. Inca un motiv superficial, cum imi place mie sa ma autocaracterizez.

2 comentarii :

  1. Si mie imi place.Momentan folosesc apa demachianta de la Yves Rocher, dar cand mi se va termina imi voi lua si eu acest bifazic, din nou! Este eficient si nu imi irita ochii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce chestie, si eu am vrut sa incerc apa demachianta de la Yves Rocher. Chiar astazi ma gandeam ca n-am mai ajuns sa o cumpar. E buna?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...