duminică, martie 4

New: l'Oreal Rouge Caresse

L'Oreal a lansat de curand o noua gama de rujuri, Rouge Caresse, in 16 nuante sheer, potrivite pentru primavara. Interesant ca este promovat ca un ruj pentru fete tinere, desi nu mi se pare ca acest target se regaseste nici in gama de culori, nici in cea a preturilor.
La prima vedere mi s-au parut cam multe nuante de mov, urmate de cele de rosu, nuanta denumita Nude era bej, asa ca am ales in final un roz foarte finut (pacat ca n-am reusit sa-i surprind nuanta mai bine in swatch), 02 Innocent Pink.
La prima impresie: ambalajele s-au mai stilat, rujurile arata ca se apropie oarecum de gamele high-end, au culori frumoase, acoperire discreta, miros delicat, hidrateaza usor buzele.
Sunt foarte placut impresionata de aceasta gama, insa ma bucur in acelasi timp ca nu m-a tentat decat o singura nuanta. Sper doar ca soarele de primavara sa apara cat mai repede pentru a o pune cat mai bine in valoare.




Pretul este cuprins intre 46-50 de lei.
La Carrefour este reducere 25% la produsele de machiaj, insa nu faceti ca mine: am luat doua produse si reducerea mi s-a aplicat doar la cel mai ieftin. Evident ca am constatat acest fapt pe cand eram deja in drum spre casa.

4 comentarii :

  1. doamne cred ca sunt singurele rujuri care m-au atras de la l'oreal ! i need one:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You definitely do :). Sunt curioasa ce nuanta o sa alegi.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...