duminică, aprilie 8

Foundation routine

... sau cum am ajuns de la un produs


la o mini-colectie


Eram foarte multumita de rutina zilnica de machiaj pentru ten ce cuprindea doar o crema de fata si pudra Accord Parfait Mineral de la l'Oreal, pentru ca:
  • imi lua foarte putin timp aplicarea
  • efectul obtinut era natural si durabil
  • demachierea era o placere
  • tenul isi mentinea aspectul decent +/- 8 ore
Pana cand am ramas fara pudra (din nou, imi ajungea cam 4 luni in ultima vreme) si, cand sa-mi reinnoiesc stocul, pudra... nicaieri., E drept ca n-am cautat in fiecare magazin de cosmetice, insa dupa doua zile si cu pudra ajunsa la ultimele miligrame, am cedat si am revenit la o mai veche combinatie, care imi ofera aproape acelasi rezultat, alcatuita din baza matifianta Sephora, fond de ten Colorstay si pudra cu minerale, ambele de la Revlon.
Insa:
  • mi se dubleaza timpul alocat machiajului fetei
  • raportul cost/beneficii nu mai e atat de favorabil
  • m-am dezobisnuit sa utilizez fond de ten
  • nici pudra de la Revlon cu minerale nu mai e disponibila (cea din poza e o rezerva mai veche) in magazine, asa ca in maxim o luna va trebui sa ii caut un inlocuitor.
Pe langa toate aceste avantaje, anotimpul calduros se apropie (e drept, cu pasi inceti), insa ma pune pe ganduri faptul, desi am incercat mai multe produse (indeosebi variante de fond de ten), n-am gasit nimic care sa-mi placa in asa masura incat sa le si achizitionez. Cateva impresii se vor regasi intr-o postare viitoare.
Cat despre pudra, mi-a atras atentia o pudra nou-aparuta, Flower Perfection de la Bourjois, ma tenteaza sa o incerc in combinatie cu produsele de mai sus. Alte sugestii insa, sunt binevenite.

5 comentarii :

  1. Daca inainte erai multumita cu o pudra, iti recomand sa incerci un fond de ten mineral, mai ales daca nu ai nevoie de acoperire foarte mare, ci mai degraba de uniformizare. Aplicat in strat foarte subtire, e ca o pudra practic. Din ce am incercat eu, iti recomand puretouch sau tanf. Am vazut pareri bune si despre lily lo, dar nu l-am incercat. Sa te feresti de l'oreal, arata foarte nenatural pe fata, incarca tenul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de sugestii. Eu m-am impacat foarte bine cu l'Oreal, tenul meu suporta multe, nu e suparacios din fire. Am avut si TANF, mi-a placut, insa am revenit la l'Oreal.
      Imi trebuie acoperire destul de mare, insa mi-as dori sa arate si bine si, cel mai important, sa reziste 8-10 ore.

      Ștergere
  2. unde ai gasit pudra minerala l'oreal? eu am cautat o peste tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai asta era ideea, ca nu se mai gaseste si nici eu nu stiam, pana nu am ramas fara si a trebuit sa o inlocuiesc cu alte produse. DIn pacate nu mai aduc in tara, dar pe site-ul l'Oreal US inca mai este. Pacat, era un produs bun.

      Ștergere
    2. P.S. Intre timp am inlocuit-o (oarecum) cu pudra minerala de la puretouch, care e mai mata.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...